קניון ממילא

אמנון מרחב מונה למנכ”ל עיריית ירושלים

אמנון מרחב שהפסיד לחיים ביבס בהתמודדות על ראשות העיר מונה למנכ"ל עיריית ירושלים במקומו של יוסי היימן ויעבוד עם ניר ברקת.

אמנון מרחב בירושלים

אמנון מרחב שהיה חבר מועצת העיר מודיעין במשך 12 שנים והתמודד והפסיד לחיים ביבס תחת סיעת "מרחב למודיעין" עובר לירושלים.

מנכ”ל העירייה יוסי היימן ביקש מראש העיר ירושלים ניר ברקת לסיים את תפקידו לאחר 3 שנים, והסביר כי החליט לנסות ולמצות את עצמו בכיוונים נוספים. ראש העיר קיבל את בקשתו והשניים סיכמו כי המנכ”ל יכהן בתפקידו עד להגעתו של מנכ”ל חדש וביצוע תהליך חפיפה מסודר.

ראש העיר הודה להיימן על שלוש שנים בהן שימוש כמנכ”ל העירייה וציין כי “בשנים האחרונות היה היימן שותף מרכזי להובלתה של בירת ישראל לשגשוג וצמיחה ולרפורמות הרבות שנערכו הן בעיר והן בעירייה. אני מודה לו בשם תושבי ירושלים על שירותו למען העיר, מאחל לו הצלחה בהמשך דרכו ובטוח כי ימשיך לתרום לירושלים בכל תפקיד אותו ייבצע”.

עו"ד אמנון מרחב מיועץ משפטי למנכ"ל

בכוונת ברקת להביא לוועדה למינויי בכירים את מועמדותו לתפקיד של עו”ד אמנון מרחב, המשמש כיום כיועץ המשפטי לעירייה. לאחר אישור המנכ”ל החדש בוועדה למינויי בכירים בעירייה, תיערך חפיפה מסודרת בין המנכ”ל היוצא למנכ”ל הנכנס.

מרחב, 48, נשוי ואב לשלושה, בעל תואר ראשון במדע המדינה מאוניברסיטת ת”א ותואר ראשון נוסף במשפטים מהמכללה למנהל, שימש בעבר כבעלים ושותף מנהל בפירמה “מרחב-דוד” אשר התמקדה בתחום המשפט הציבורי- מנהלי ברשויות מקומיות ואיגודי ערים. בעבר אף שימש כתובע עירוני מטעם היועץ המשפטי לממשלה. בין השנים 1998-2003 כיהן מרחב כסגן ראש עיריית מודיעין, והחזיק בתיק החינוך בעיר. בין השנים 2006-2008 כיהן כיו”ר דירקטוריון החברה הכלכלית – העירונית לפיתוח מודיעין, ומשנת 2011 משמש כיועץ המשפטי של עיריית ירושלים.

עיריית ירושלים

Share your love
Facebook
Twitter