מימין טאוב ביבס וכהן בהדלקת נרות לניצולי השואה צילום דוברות העירייה

מיצוי זכויות במודיעין לניצולי השואה

במרכז הרב תחומי. התקיים השבוע אירוע מיצוי זכויות במודיעין לניצולי השואה. ומסיבת חנוכה לכמאה ניצולי שואה במודיעין מכבים רעות. במעמד ראש העיר חיים ביבס. השרה לשוויון חברתי מירב כהן. המשנה לראש העיר ומחזיק תיק שירותים חברתיים עמיעד טאוב. מנהלת הרשות לניצולי שואה תושבת העיר, עו"ד גליה מאיר אריכא. וראש אגף שירותים חברתיים, מרינה שדה.

מיצוי זכויות במודיעין

במסגרת מספר פרויקטים למיצוי זכויות של האגף לשירותים חברתיים במודיעין. שבנוסף כלל גם הקמה של מרכז עירוני למיצוי זכויות. החל פרויקט רחב היקף בעיר, לסיוע לניצולי שואה במיצוי זכויותיהם בסבך הבירוקרטיה.

במסגרת הפרוייקט המשותף של האגף לשירותים חברתיים במודיעין והרשות לניצולי שואה אותו מובילה בהתנדבות סא"ל במיל סיגל שוורץ נייתן מענה באופן שוטף לחובה של המדינה לאפשר לניצולי השואה לממש את הזכויות המגיעות להם.בין היתר נערך מיפוי ואיתור של השורדים והניצולים, ניתנים מענים לתחום הפנאי התרבות והבדידות ונערך כאמור פרוייקט שוטף של מיצוי זכויות לאורך כל חודשי השנה.

המשנה לראש העיר ומחזיק תיק השירותים החברתיים. עמיעד טאוב:"השיתוף בין השלטון המקומי לשלטון המרכזי. מתוך ראייה הדדית של הרשות והאגף של חובתנו כלפי אותם אודים מוצלים מאש נושא פירות. הפרוייקט מביא לידי ביטוי את מדיניות האגף. זאת המשלבת יזמות גילויי יצירתיות ולקיחת אחריות בסיוע ההון האנושי הנפלא של הקהילה בעיר מודיעין. אני מודה לכל השותפים ובראשם גליה מאיר אריכא ראש הרשות. מרינה שדה ראש האגף לשירותים חברתיים. סיגל שוורץ וכל העוסקים במלאכת הקודש של דאגה ליום יום של אנשי גיל הזהב שלנו. אשר בזכותם אנו גרים במדינה ריבונית".

גליה מאיר אריכא, מנהלת הרשות לזכויות ניצולי שואה:"לפעול לטובת מיצוי זכויות הניצולים ורווחתם".

גליה מאיר אריכא, מנהלת הרשות לזכויות ניצולי שואה:"הרשות לזכויות ניצולי השואה גאה להפוך את תהליך מיצוי הזכויות לנגיש יותר, ולהגיע אל הניצולים ברשות המקומית, בפרט בתקופה זו לאחר שגיבשנו סל מענים ייחודי שכולל הגעה אישית עד לבתי הניצולים. אני מברכת על שיתוף הפעולה, לא רק כמנהלת הרשות אלא גם כתושבת העיר.  ברצוני להודות לשרה מירב כהן ולראש העיר חיים ביבס, שיצאו בקריאה משותפת לכלל הרשויות לפעול לטובת מיצוי זכויות הניצולים ורווחתם, כן אבקש להודות למר עמיעד טאוב המשנה לראש העיר שקידם ודחף את הפרוייקט החשוב."

מיצוי זכויות במודיעין
מימין סיגל שוורץ עמיעד טאוב מירב כהן מרינה שדה וגליה מאיר אריכא צילום דוברות העירייה

 

Share your love
Facebook
Twitter