מתכוונים לצאת לטבע בחג. מתכננים פיקניק, ארוחה משפחתית או פשוט לשבת על כוס קפה בשטח? אם כן, התנאי הבסיסי להכנת או חימום מאכלים ומשקאות הוא כמובן גזיה או כירת גז ניידת שתצא אתכם אל הים, החורשה או הנחל. בשורות הבאות נבין כיצד לבחור את הערכה בהתאם לתכנון שלכם.

עניין של העדפה אישית

קודם כל, חשוב להבין שישנם כמה סוגים של כירות ניידות ובסופו של דבר הבחירה תלוי בצרכים שלכם והעדפות. אם אתם מחפשים כירת גז ניידת מומלצת של מותגים טובים תוכלו להתחיל באתר סופרביי מבית סופרגז, המציע מגוון רחב של גזיות וכירות מצוינות. כך תוכלו לפחות להתחיל להתוודע אל הסוגים השונים ובמידת הצורך והרצון גם ניתן להזמין את המוצרים אונליין. בכל מקרה, כפי שאמרנו מדובר בעניין של העדפה אישית ולא ניתן לומר שיש כירת גז אחת שתמיד תהיה הבחירה הנכונה לכולם. בואו נראה כמה דוגמאות:

אם אתם לא אנשים שחיים ונושמים את הטבע ויוצאים מעת לעת לטיולים רגליים ממושכים בשביל ישראל וכדומה, אינכם צריכים ללכת על הגזיות הכי קומפקטיות. לדוגמא, ניתן לבחור ערכת קפה גם גזיות מסוגים שונים (עם כירת שדה למיכל שסתום, עם גזיה אלפינית או גזיית שטח עמידה ברוח), המגיעה עם פינג'ן נירוסטה, מיכל גז שסתום בגדלים שונים, כלי אחסון לסוכר, קפה, כפית ושלוש כוסות זכוכית. דרך אגב, חלק מהערכות הללו גם מגיעות עם ערכת דמקה ושש בש מתנה בשביל שדרוג חוויית הקפה בשטח.

זוהי אפשרות מצוינת למי שמסתפק לרוב בקפה או תה, או רוצה לחמם במהירות מאכלים מוכנים, אך היא פחות מתאימה למי שמעוניין גם לבשל בשטח (להכין אורז, פסטה וכדומה). הסיבה היא שהגזיות הללו מתאימות למיכלים יחסית קטנים של 190, 220, 230 או 450 גרם. נכון שניתן גם להכין ארוחה עם הבלונים האלו והם יכולים לתת זמן עבודה טוב, אבל לא ממש נוח לארוחות שלמות שיצריכו אתכם להחליף את הבלונים בתדירות יחסית גבוהה. עבור ארוחות שלמות עדיף להצטייד בכירת שדה עם בלון של 2.5 ק"ג שכבר נותן שעות ארוכות של עבודה והוא יכול להספיק לכמה וכמה ירידות לשטח. אמנם הכירות האלו לא מגיעות עם פינג'ן, כוסות, כלים לסוכר וקפה וכדומה, אבל בוודאי לא תתקשו להביא כלים מהבית.

ולבסוף, אם אתם כן מחובבי הטיולים בשטח (לא רק ברכב), כדאי לשים לב שהערכה שאתם קונים מגיעה עם תיק שיש בו הכנה לרצועות לחיבור לתרמילים או אופניים. בכל מקרה, עדיף ללכת על גזיה עמידה לרוח או גזיה אלפינית שהינה קטנה ביותר ומאפשרת לארגן את התרמיל כראות עיניכם עם מינימום משקל ותפיסת מקום.

 

Share your love
Facebook
Twitter