האגם הנעלם במודיעין פורסם לפני מספר שבועות באחת הקבוצות העירונית. פוסט עם תמונה על האגם הקסום הנמצא בשטח הפתוח במערב העיר. שטח המיועד לבניה אך בתקופה זו של השנה הופך לירוק ומלא בפריחה מרהיבה בשלל צבעים. היכן האגם הנעלם במודיעין וכיצד מגיעים אליו? כל הפרטים בכתבה לפניכם.

לפני כחודש סיפרה לי חברה לטיולי הכלבים כי ממש לידינו בטבע העירוני של מודיעין, ישנו אגם קסום הנוצר ממיי גשם ונשאר מלא כל יומות החורף. לא עברו מספר ימים והאגם פורסם האחת הקבוצות העירונית בתמונת שקיעה קסומה. הבנתי שזה הזמן לצאת לדרך ולחפש את האגם הנעלם.

האגם הנעלם המודיעין
האגם הנעלם במודיעין, טבע עירוני מתחת לבית. צילום" דנה טל

לקחתי את החבורה פלוס הכלב ויצאנו לדרך. ירדנו את רחוב עמק בית שאן, עברנו את מגרש השימשוני וצעדנו על כביש הגישה המוביל לכלביה העירונית. ידענו פחות או יותר היכן האגם אך אחרי חיפושים של שעה בתוך שבילים קסומים עם מרבדים של כלניות רקפות ושלל פרחים נוספים. הבנו שאנחנו לא במקום הנכון. במקביל השמש שקעה והחלטנו לחזור הביתה.

אחרי הימים האחרונים בהם ירדו מעל 70 מ"מ גשם הבנו שהיום אין מנוס מלמצוא את האגם הקסום. הבוקר יצאתי בליווי ריי הכלב לחיפוש אחרי האגם. הפעם המשכתי בצעידה עד אחרי הפניה לכלבייה העירונית (משמאל). מיד לאחר מכן יש להפנות לאחד השבילים הפונים ימינה ואחרי מספר מטרים מתגלה הפלא.

האגם הנסתר במודיעין
האגם הנעלם במודיעין, טבע עירוני מתחת לבית. צילום" דנה טל

הוראות הגעה לאגם הנסתר במודיעין

המבקרים הויתיקים מספרים כי כל חורף האגם מתמלא ומתרוקן בסביבות חודש אפריל. ניתן לשבת סביב האגם על הסלעים מסביבו. כל אחר צהריים מתרכזים במקום בני נוער רבים המחפשים תעסוקה מעניינת. הם לפעמים גם נכנסים למים שהרחצה אסורה בעיקר כי טיב המים לא ידועים.

מודיעין ידועה בטבע העירוני הסובב אותה. ניתן למצוא עשרות פינות חמד יחודיות חלק מסודרות ומוכרות וחלקן כמו האגם הנעלם כבר מוכרות אך אין גישה נוחה ומונגשת.

חזרתי למקום אחר הצהריים בהרכב מלא פלוס אורחים מחוץ לעיר והחגיגה המשיכה.

מומלץ להגיע לביקור

Share your love
Facebook
Twitter