הכלי החדש שעוזר לבעלי עסקים בכל הארץ להתמודד מול רגולציה – דַּעתַּ'חוֹק

בעלי עסקים לא מעטים צריכים להתמודד עם נושא הרגולציה. רגולציה, או בעברית אסדרה, היא סדר של פעולות שונות ומגוונות אשר מבצעת המדינה על מנת להשליט סדר בנושאים כמו סחר חליפין או ביצוע עסקים כלשהם. המדינה יוצרת את הסדר מיוחד באמצעות חוקים, צווים, כללים או תקנות וכך קובעת את מידת ההתערבות של המדינה ברגולציות. באופן כללי, תקנות הרגולציה נועדו להגן על הצרכן, אך לא פעם הן מותירות את בעלי העסקים חסרי אונים. וזאת לא משום שהם אינם רוצים לציית לחוק, אלא לא אחת הם הולכים לאיבוד עם כל חוקי הרגולציה ואינם יודעים מה רלוונטי לתחום העיסוק שלהם ומה לא. ויש מערכת אחת שבאה לתקן את המצב.

מדוע אנו צריכים את הרגולציה?

אף על פי שהרגולציה מעכבת תהליכים בקרב בעלי העסקים, והם אינם אוהבים להתמודד איתה במיוחד, ישנם אנשים התומכים ברגולציה ובחוקיה. ישנם כמה מאפיינים שיכולים להצדיק את הרגולציה. ראשית, יש כאן הצדקה כלכלית. הרגולציה נועדה למנוע מצב של אי צדק כלכלי כדוגמת מונופול. כך, כאשר חברה אחת שולטת בשוק, היא מונעת מצב של תחרות בריאה בין חברות, המחירים קבועים או עולים וחברת המונופול יכולה לבוא בכל דרישה שהיא, שהרי היא היחידה הפועלת בשוק ולאחרים אין ברירה אלא לציית לה. בעיה נוספת שבאה הרגולציה לפתור הוא היעדר של מידע. לא אחת, הצרכן מקבל מידע חסר או חלקי בלבד על מוצר או שירות כלשהו, בעודו משלם על השירות הזה את המחיר המלא. תקנות הרגולציה מחמירות עם בעלי העסקים ודורשות מהם לספק לצרכן את המידע במלואו.

נערכים לקראת הרגולציות באמצעות כלי מיוחד

לא אחת עומדים בעלי העסקים חסרי אונים מול הרגולציות והחוקים שקובעת המדינה. מצד אחד, הם רוצים להיות נאמנים לחוק, ומצד שני הם יודעים כי הרגולציה יכולה לעכב עבורם תהליכים לא מעטים. הכירו את המערכת הבלעדית דַּעתַּ'חוֹק המאפשרת לכם לנהל רגולציות באופן מקוון. המערכת פותחה על ידי שלושה בעלי מקצוע המכירים את כל הנושאים המשפטיים של הרגולציה בישראל והיא מאפשרת לכל בעל עסק להכיר את חוקי הרגולציה ולהתכונן לכל תרחיש.

איך זה עובד?

המערכת הבלעדית נוסדה כדי לאגד את כל הדרישות המעוגנות בחוק בתחומים שונים כמו ביטחון וחירום, סביבה, תקנות, חוקים, נהלים, הנחיות חדשות, צווים ועוד. כל בעל עסק יכול ליצור חשבון במערכת ולהתחבר אליה. ברגע שמתחברים, מקבלים תקצירים של חוקים ואת דרישות החוק, כך שמי שרכש מנוי יכול לנהל את כל הדרישות הרלוונטיות לפעילותו של הארגון ממערכת אחת ומבלי להתרוצץ בין משרדים. באפשרותם של בעלי החשבון ליצור תיקייה אישית המכילה את כל הנהלים והדרישות הרלוונטיים לעסק שלהם, כך שהם לא צריכים ללכת לאיבוד בין דרישות החוק השונות ובין סעיפים שאינם קשורים לתחום העיסוק שלהם. ניתן גם להתעדכן בכל הנתונים הדרושים ואפילו להנפיק דו"ח ברור, קריא ומסודר.

Share your love
Facebook
Twitter