המצפה התת ימי

מחפשים אטרקציות באילת לילדים? המצפה התת ימי הפעילות המושלמת

 גם אתם חושבים לרדת בקרוב לאילת? רוצים לקחת את הילדים את העיר הדרומית עם ההרים המדהימים, ים סוף היפהפה, המלונות המפנקים ושלל האטרקציות? אם כן, כדאי שתתכוננו ותיערכו לכמה ימים של כיף גדול כי יש המון אטרקציות באילת לילדים. מתוכן, מה שבטוח אסור לפספס הוא את המצפה התת ימי.

חוויית ילדות בלתי נשכחת

יכול להיות שגם אתם ביקרתם בתור ילדים במצפה התת ימי, שהוקם כבר בשנת 1975. ואם ביקרתם בו, בוודאי לא שכחתם. אכן, המפגש המדהים עם הדגים המרהיבים, האלמוגים הצבעוניים, הכרישים, חתולי הים ועוד – נחרט בזיכרונו של כל ילד (ומבוגר) ויוצר השפעה רבת רושם. זוהי ההתפעלות והפליאה ועימה ההרגשה שעולמנו מלא ביצורים נהדרים ומסתוריים, שלפחות חלקם שוכנים ממש מתחת לפני המים. אז את החוויה הזו כדאי מאוד להעניק גם לילדיכם. הנה כמה יתרונות בולטים של המצפה התת ימי מבין אטרקציות באילת לילדים:

  • ערך חינוכי – המצפה התת ימי אמנם מושך תיירים רבים ונבנה במיוחד למבקרים, אבל "האידיאולוגיה הנסתרת" שלנו היא לשמור ולהגן על הטבע. אנו מקיימים פעילויות רבות לשמירה על בעלי החיים של הים האדום, החל באלמוגים ועד לצבי הים, אותם אנו מחזירים בבגרות אל המים. ובתוך כך, אנו רואים חשיבות גדולה למפגש של מבוגרים וילדים עם פלאי הטבע של מרץ אילת, המעוררים הרבה הערכה ואהבה שמעודדים רצון לשמור על הים ועל הסביבה בכלל. לכן הביקור בפארק הוא "קצת יותר" מעוד בילוי בקניון ויש בו בהחלט ערך לחינוכי מוסף, לרבות למידה על בעלי החיים, הדגים והאלמוגים במצפה, צפייה בהאכלות, ועוד. לפחות עבור חלקנו מדובר בחוויה משנת חיים.
  • המון מה לראות – המצפה התת ימי אינו אטרקציה של "זבנג וגמרנו" תוך כמה דקות או שעה. במתחמים הרבים שלנו תוכלו להעביר יום שלם ואפילו יותר מכך תוך צפייה ביצורים המרהיבים. כך למשל, תוכלו לבקר בבריכת הכרישים, במתחם צבי הים, באקווריום הדגים הנדירים, באזור יצורי המעמקים, באקווה דום המקרין סרט תלת מימדי על לווייתנים, לשוט בסירה קורל 2000, לצפות בהאכלות, לראות העתק של שונית ים סוף, לצלול עם צוללן מקצועי בבריכת חתולי הים, לקבל סיור והדרכה על המצפה, ועוד. ותוכלו גם להשתתף במשחק חידונים ותשבצים נושא פרסים למשפחות המבקרות במצפה.
  • להיכנס ולצאת – בניגוד לאטרקציות אחרות באילת, אצלנו לא חייבים למצות הכל בפעם אחת. אתם מקבלים כרטיס תקף לשלושה ימים כך שאם יש איזו חוויה שלא עברתם, מתחם שלא הספקתם לבקר בו, אם קצת התעייפתם ואם אתם רוצים לחזור מחר או מחרתיים מכל סיבה שהיא – אין בעיה ואין תוספת תשלום.
  • מתאים לכל גיל – אטרקציות לילדים באילת לרוב מיוחדות לגילאים ספציפיים – למשל קיר טיפוס או משחקי וידיאו משוכללים לגילאים היותר גדולים, וזאת עוד לפני שדיברנו על התאמה למבוגרים. לעומת זאת האטרקציות במצפה התת ימי מלהיבות את כולם ואין זה משנה אם מדובר בפעוט בן שנתיים (התשלום מגיל 3 בלבד), בילד בגן או בבית הספר היסודי, בנערה או נערה מתבגרים, וכמובן גם במבוגרים. כן, גם אם כבר ביקרתם בתור ילדים במצפה שלנו, וגם אם עשיתם זאת כמה פעמים לאורך החיים, אתם בוודאי מסכימים שבכל פעם המפגש עם הטבע המרהיב של הים האדום מרגש מחדש.

בשורה התחתונה, המצפה התת ימי באילת מעניק פעילות מושלמת עם ערך מוסף לכל המשפחה, וחוויה משותפת שנחקקת לשנים רבות בזיכרון.

המצפה התת ימי
המצפה התת ימי צילום FREEPIK

 

Share your love
Facebook
Twitter