חולי סרטן במודיעין

חולי סרטן במודיעין. פורום תמיכה חדש

חולי סרטן במודיעין יזכו מעכשיו לתמיכה מסיבית יותר. במטרה להעמיק את ההכרות עם פעילות הארגונים לתמיכה ולמלחמה בסרטן ועל מנת לקדם שיתוף פעולה לטובת המטופלים, לראשונה התכנס בעיר פורום של כל הארגונים המטפלים בחולי הסרטן, שישבו יחד סביב שולחן עגול באגף לשירותים חברתיים בעירייה.

 

על פי הערכה, בעיר מתגוררים מעל אלף חולי סרטן. המקבלים שירותים ותמיכה מהארגונים השונים. במפגש הציג כל ארגון את החזון והשירותים שהוא מספק. ומעניק לחולים בעיר.

וכן את עושר הטיפולים האישיים התומכים לחולים. כדוגמת. רפלקסולוגיה. אימון אישיי, שיאצו ויוגה, קיום קבוצות, חוגים וקבוצות תמיכה, קבוצות וליווי לבני המשפחה, מתן מידע למיצוי זכויות, פעילויות הסברה. תמיכה בבני משפחה מטפלים, טיפולי בית ועוד מגוון רחב של שירותים ותמיכה.

כל ארגון העלה במפגש את הצרכים המיוחדים לו ויחד חשב הצוות על שיתופי פעולה שניתן לקיים על מנת להיטיב עם החולים ובני משפחותיהם.

את הפגישה ארחו, יעקב אלמוג מנהל האגף לשירותים חברתיים ועובדי האגף לשירותים חברתיים יחד עם  מוטי סיטון, יו”ר סניף האגודה למלחמה בסרטן בעיר ויו”ר אירגוני המתנדבים, שרה דולב, רינת לוי, שוקי אלקלעי  ואורלי בן שלמה מארגון מנדלת הלב, טליה רוז-קינן  מעמותת מרחב נשימה, אלי רוזנברג מפרויקט “חיבוק של אור”, עתליה שורצשטיין , עובדת סוציאלית ממכבי שירותי בריאות ואליזבט שגולב, מכללית שירותי בריאות.

לאור הצלחת המפגש הוחלט כי הפורום ישוב וייפגש במטרה לספק מענה לצרכים השונים שעלו, להעמיק את ההכרות בין הארגונים, לקדם שיתופי פעולה והכול לטובת המתמודדים עם מחלת הסרטן ובני המשפחה שלהם בעיר.

מנדלת הלב- ארגון תמיכה בחולי סרטן

גון תמיכה בחולי סרטן

 

Share your love
Facebook
Twitter