חיסון קורונה במודיעין

חיסון לקורונה במודיעין: קופת חולים כללית פותחת עמדות חיסון נוספות

חיסון לקורונה במודיעין מתחיל לצבור תאוצה. קופת חולים כללית הודיעה על פתיחת מתחם חיסונים חדש עם 10 עמדות נוספות. השבוע התרגשו במתחם החיסונים  עם הזוג,רבקה (76) ופרוספר (81) זוהר ממודיעין. הזוג שהגיעו להתחסן בציפיה לפגוש בפעם הראשונה את הנינה החדשה מלודי.

קופת חולים כללית כמו קופות חולים נוספות הבינו את גודל האחריות. הקופות פועלות במרץ לחסן את האוכלוסייה. קופות החולים פתחו עמדות חיסון לקורנה על מנת לעמוד בבקושים הגדולים. מקופת חולים כללית עידכנו כי כבר מעל 2000 לקוחות חוסנו בתוך יומיים במודיעין. ביום ראשון הקרוב, 27.12.2020, ייפתח מתחם חדש עם 10 עמדות.

מהצוות הרפואי במתחם החיסונים במודיעין,ננפתח לפני מספר ימים ועובד סביב השעון. ביומיים כבר חוסנו מעל 2000 לקוחות הקופה באוכלוסיית היעד (מעל גיל 60) ולמרות הלחץ נשמר הסדר עם הרבה סבלנות ואמפתיה של הצוות.

בני הזוג שבאו להתחסן לקורונה ריגשו את צוות המתחם

חיסון לקורונה במודיעין
בני הזוג עם הנינה, צילום: אופיר לוי

רבקה (76), שהעניקה שירות לנשים חולות סרטן שד עד לתקופת הקורונה, ופרוספר (82) זוהר, עובד בזק לשעבר, תושבי מודיעין 17 שנה, 3 ילדים 7 נכדים ונינה חדשה בשם מלודי שנולדה לפני כחודש ועדיין לא זכו לפגוש אותה בגלל הריחוק החברתי. בני הזוג התחסנו אצל חגית שוואבר, האחות כללית מזה 20 שנה, ותושבת מודיעין.

רבקה: ״מאז שמח ודי נולדה ראינו אותה רק בוידאו בגלל המצב. השאיפה שלנו היום היא להתחסן ולראות אותה אחרי החיסון השני״. במהלך השנה האחרונה נמצאים בני הזוג זוהר רוב הזמן בבית ויוצאים מעט מאוד לסופר וחזרה. ״גם כהילדים באים הם יושבים בגינה כדי לשמור על מרחק. יחד נצליח לנצח את הקורנה ולצאת לדרך חדשה״.

מר ארז לוי, מנהל כללית מחוז מרכז: ״כארגון הבריאות הגדול בישראל אנו מובילים היקף ההתחסנות חסר תקדים בשילוב ידיים עם הרשויות המקומיות. כבר החל משבוע זה ימשיכו להיפתח מתחמי חיסונים נוספים כמו המתחם רחב הידיים במודיעין וזו הזדמנות להודות לצוותים על עבודה מסורה ומקצועית״.

ביום ראשון הקרוב תפתח כללית מתחם רחב ידיים עם 10 עמדות במתחם גנים, רחוב לאה אימנו 1, במודיעין, שייפעל בימים א׳-ה׳ ושבת בין השעות 08:00-20:00 וביום שישי בשעה 08:00-14:00.

למידע ופרטים נוספים ניתן למצוא באתרי קופות החולים:

קופת חולים כללית

קופת חולים מאוחדת

מכבי שירותי בריאות

קופת חולים לאומית

Share your love
Facebook
Twitter