חיסונים במודיעין

חיסונים במודיעין: רבע מתושבי העיר חוסנו נגד קורונה

חיסונים במודיעין המספרים. 23,000 מתושבי העיר כבר חוסנו. בקופת חולים מכבי חיסנו מעל ל- 8700 חברים. בסוף השבוע החלו לחסן את צוותי החינוך וההוראה.

חיסונים במודיעין- נחצה קו ה23,000 מתחסנים.

העיר מודיעין מכבים רעות מובילה במספר החיסונים. כאשר לראשונה נחצה בעיר המונה כ97,000 תושבים רף 23,000 התושבים שהתחסנו. חשוב לציין כי בעיר קיים מספר גדול של ילדים מתחת לגיל 16 אשר לא מתחסנים. כך שהנתונים מרשימים במיוחד. מבין קופות החולים  קופת חולים מכבי, הגדולה בעיר המבטחת למעלה מ-43,000 תושבים הודיעו כי כבר חיסנו למעלה מ8,700 חברים (נכון ל 09.01.2021).  המהווים כרבע מהמבוטחים בחיסון הראשון.

בנוסף ראש מחוז ירושלים והשפלה של מכבי ד״ר חגי פרנקל ארח השבוע את ראש העיר חיים ביבס. במתחם חיסוני הקורונה של מכבי במרכז הרפואי תלתן במודיעין. יחד סקרו את הפעילות במתחם החיסונים. וכן את הפעילות במתחם חיסוני הקורונה שנמצא באותו המבנה.

ד"ר חגי פרנקל שיתף כי עד כה התחסנו כאור בעיר מעל ל- 8700 חברים, כ-80 אחוז מאוכלוסיית היעד שקבע משרד הבריאות. בסוף השבוע חוסנו אלפים נוספים. יצויין כי בסיור השתתפו גם: ולאד סבטליצקי מנהל המרחב, רונית סוורי פישמן סגניתו וד״ר דפנה קיסר רימר מנהלת רפואית מרחבית.

החלו החיסונים לצוותי ההוראה בעיר מודיעין מכבים רעות

בתוך כך החל במודיעין מבצע לחיסון צוותי החינוך. לראשונה יחוסנו כמובן אנשי החינוך המיוחד בבתי הספר פסיפס וגוונים ובגני הילדים של החינוך המיוחד. כמעט 2,000 אנשי צוות חינוך ובהם: מורים, גננות, סייעות, תומכי הוראה כבר נרשמו לתת כתף במבצע החיסון.

בסוף השבוע הודיעה העירייה על שיתוף פעולה עם קופות החולים בעיר, לחיסון כלל צוותי חינוך העובדים במערכת החינוך הממשלתית או הפרטית בעיר, או מי שהם תושבי העיר ועובדים במערכת החינוך מחוצה לה. כאמור בראש ובראשונה יחוסנו אנשי החינוך המיוחד וצוותי החינוך העובדים עם בני הנוער בסיכון אשר פועלים רגיל גם בימי הסגר.

ניתן להירשם בטופס באתר העירייה, וקופות החולים יישלחו מועד ומיקום החיסון – https://www.modiin.muni.il/Modiin…/FromVaccineEduc.aspx…
Share your love
Facebook
Twitter