לאורך החיים מתעורר מדי פעם הצורך באחסון תכולת דירה. אנשים רבים משתמשים במחסנים כדי לאחסן את החפצים שלהם, מסיבות מגוונות. לפעמים מדובר באחסון לתקופה יחסית קצרה של שיפוץ או לקראת מעבר דירה, ובמקרים אחרים האחסון הוא ארוך טווח, בין אם עבור הורים אשר שומרים חפצים שהם מתכננים להוריש לילדיהם, או בשביל כאלה שעוברים לגור בחו"ל לפרק זמן מסוים.

יש לא מעט דברים שעליכם לקחת בחשבון כאשר מחפשים מחסן לתכולת הדירה שלכם, אך ההחלטה הראשונה שצריך לקבל היא לגבי המיקום. אחסון תכולת דירה במודיעין עשוי להיות בדיוק מה שאתם צריכים, מכמה סיבות: מחיר, נוחות ובטיחות.

למה דווקא מודיעין?

ראשית, המחיר של מחסנים בערים הגדולות ובאזורים צפופים הוא גבוה מאוד, גם בשל הביקוש וגם בגלל שחברות ההשכרה משלמות מחירים יקרים עבור שטחי האחסון שם. אחסון תכולת דירה במודיעין עולה משמעותית פחות מאשר בתל אביב למשל, וגם אם אתר גרים בגוש דן, הנסיעה למודיעין לא ארוכה.

בכלל, מודיעין ממוקמת מעולה מבחינת הגישה מאזורים שונים בארץ. חשוב לזכור כי עדיף לבחור מחסן יחסית קרוב למקום המגורים שלכם, או של חברים או משפחה במקרה של מעבר לחו"ל, כדי שתוכלו לגשת לחפצים במקרה הצורך או במקרה חירום חלילה. תוודאו כי המחסן שאתם שוכרים יהיה נגיש במהירות ובנוחות ככל שניתן.

אז נכון, באזור מודיעין יש מקומות אחסון גם בלא מעט מושבים, אבל עדיף לא לבחור באזורים חקלאיים לאחסון. מקומות כאלה נוטים לסבול יותר מבעיות של מזיקים, דבר שיכול לסכן את החפצים שאתם מאחסנים. אחסון תכולת דירה במודיעין הוא פתרון מעולה מבחינת מיקום ומחיר, והוא רלבנטי לאנשים רבים.

מה עוד כדאי לקחת בחשבון?

  • ביטוח – רכישת פוליסת ביטוח עבור הציוד שאתם מאחסנים אמנם מוסיפה לעלות הכוללת, אך היא הכרחית. למעשה, מרבית חברות ההשכרה מחייבות רכישת ביטוח תכולה, וגם אם לא, ממש לא מומלץ לוותר על כך. מחסן לא מבוטח יכול לעלות לכם ביוקר בעתיד. אם אתם מבוטחים במסגרת כיסוי תכולה שאינה נמצאת בדירה, כדאי לבדוק את תנאי הפוליסה ולהתאים אותם למצב החדש.
  • אבטחה ותנאי אחזקה – גם אם אתם מבוטחים, בוודאי לא תרצו לחוות אובדן של חפצים בשל פריצה, שריפה או תרחיש נוראי אחר. אל תתפשרו על חברת השכרה שלא מאבטחת ברצינות את המחסנים שלה בכל שעות היום והלילה, כלומר מעסיקה עובדי שמירה או משתמשת באמצעי נעילה ואזעקה תקינים ומחמירים. בנוסף, לא כדאי לשכור מחסן מחברה שמזלזלת בענייני ניקיון, הרחקת מזיקים, נזקי מזג אוויר ואקלים (בעיקר אם מדובר באחסון לטווח ארוך, של יותר מעונה אחת) ומניעת שריפות.
  • שירותים נוספים – חלק מחברות ההשכרה מציעות שירותים מעבר לשטח האחסון. לדוגמה: אריזה, הובלה ונגרות, למטרת פירוק והרכבת רהיטים.
Share your love
Facebook
Twitter