מודיעין עילית

מודיעין עילית מודיעין והיולדת שהצטרפה בדרך

מודיעין עילית העיר החרדית השכנה הפכה לקרובה במיוחד עבור שתי יולדות ממודיעין וממודיעין עילית. במהלך פינוי יולדת ממודיעין עילית. סימנו כוחות המשטרה לאמבולנס לעצור בצד הדרך במהרה. הסיבה – יולדת נוספת, כבת 30 ממודיעין-מכבים-רעות הצטרפה למסיבה. כל הפרטים בכתבה.

ממודיעין עליתי לחדר הלידה יחד עם יולדת ממודיעין שהצטרפה על הדרך. מוטי פישר, חובש רפואת חירום ונהג אמבולנס במד"א ממודיעין עילית, נקרא ביום רביעי בשבוע שעבר לפנות יולדת אל בית החולים. בדרכם אל חדר הלידה, בעודם מגיעים אל מחסום עופר ליד גבעת זאב – סימנו כוחות המשטרה לאמבולנס לעצור בצד הדרך במהרה. הסיבה – יולדת נוספת, כבת 30 ממודיעין-מכבים-רעות,  עם צירים תכופים שנמצאת ברכב בצד הדרך.

"הראש החל לבצבץ במהלך הנסיעה"

לאחר בדיקה מהירה בשטח, היולדת הראשונה, אשר הייתה בצירי לידה קלים. פינתה את מיטת האמבולנס ועברה לכיסא הסמוך.  במטרה לצרף לנסיעה את היולדת הנוספת, אשר נמצאת בשלבים מתקדמים בלידה. פישר החל בנסיעה מהירה לכיוון בית החולים בירושלים, אך כעבור מטרים ספורים מהמחסום הנחה אותו החובש אלי בורנשטיין שהיה איתו באמבולנס לעצור בצד הדרך, מכיוון שהלידה החלה והראש החל לבצבץ.

הכל התחיל בקריאה שגרתית לפינוי יולדת ממודיעין עילית

על ההפתעה והשמחה הכפולה. סיפר מוטי: "יצאתי לקריאה שגרתית של פינוי יולדת לבית החולים. ובכניסה למחסום השוטרים פינו לי את הנתיב הימני. מכיוון שהייתי עם אורות אדומים וסירנה, חשבתי שהם רוצים לתת לי לעבור. אבל הם נופפו בידיים וקראו לסיוע. הייתי בסיטואציה יוצאת דופן. עם יולדת באמבולנס ויולדת נוספת בעיצומה של שיחה עם מוקד 101 של מד"א כשהיא בדיוק מסבירה איפה היא נמצאת כדי לשלוח אליה אמבולנס".

"היולדת הראשונה פינתה בשמחה את המיטה והבינה את הסיטואציה הייחודית והמפתיעה שנקלענו אליה ורגע אחרי שהתחלנו לנסוע לכיוון בית החולים. הלידה של היולדת שהצטרפה כבר החלה, בתוך רגעים ספורים, לא רק שהייתה לי יולדת אחת באמבולנס, היו לי שתיים ותינוקת. אני שמח שהסיפור הסתיים בחיים חדשים ובאושר למשפחות."הוסיף פישר.

מודיעין עילית
חובש רפואת חירום ונהג אמבולנס במדא מודיעין עילית מוטי פישר – צילום דוברות מדא
Share your love
Facebook
Twitter