מיחזור במודיעין גם בבתי הספר. לקראת יום המחזור הישראלי המצוין השבוע הארץ, קיימו במודיעין מגוון פעילויות מחזור בבתי הספר. במועצה קראו לתושבים למחזר.

מיחזור במודיעין לרגל יום המיחזור

למרות שמוצרי אלקטרוניקה מהווים רק 3% מהפסולת בישראל, הם גורמים ל 70% מהרעלים והזיהום הנוצרים ממנה. בתאגיד המיחזור מ.א.י, האחראי על איסוף פסולת אלקטרונית. נרשמה עליה משמעותית במיחזור.

אמנון שחרור ודן הלמן, מנכ"לים משותפים בתאגיד: "משמח לראות את הציבור  נרתם למען איכות החיים. מוטלת על כולנו החובה למחזר ולשמור על כדור הארץ. בזכות ההיענות של הציבורים השונים מוחזרו עד היום טונות רבות  של פסולת אלקטרונית ואנו קוראים לכלל המגזרים להמשיך במחזור ולשמור על הסביבה".

בין הגורמים המשפיעים לכך, ניתן למצוא את עמיעד טאוב. משנה לראש עיריית מודיעין מכבים רעות, ועוד רבים. הוא פנה לתושבים שומרי תורה ומצוות להימנע מאיסור "בל תשחית", לקחת חלק במיזם, ולהשליך את הפסולת הניתן למיחזור למיכלים הייעודיים לכך, המפוזרים בערים.

עמיעד טאוב: "יום המיחזור החל השבוע מזכיר לכולנו את חשיבות השמירה על הסביבה באמצעות מחזור פסולת אלקטרונית המייצרת פגיעה וסיכונים אקולוגיים משמעותיים".

"תושבי מודיעין ממחזרים!" כתבהמשנה לראש העיר, עמיעד  טאוב בדף הפייסבוק שלו.
"יום המחזור החל היום מזכיר לכולנו את חשיבות השמירה על הסביבה באמצעות מחזור פסולת אלקטרונית המייצרת פגיעה וסיכונים אקולוגיים משמעותיים. הפסולת האלקטרונית גורמת ל70% מהרעלים הזיהום ממשקי בית בישראל.
עיריית מודיעין בהובלת ראש העיר וראש אגף שפ"ע חיים בלאיש הציבור ברחבי העיר יחד עם תאגיד המחזור מ.א.י, הציבו ברחבי העיר מכלי מחזור. תשתמשו בהם (ממוצרי החשמל ובטריות בבית ועד המכשיר הסלולרי שהחלפתם לאחרונה) .

ילדי בתי הספר אני החושן ונתיב זבולון כבר מתאמנים בהשלכת הפסולת בצורה מסודרת. כולנו צריכים להצטרף אליהם".הוסיף טאוב.

מצ"ב קישור לפירוט מוקדי האיסוף באתר עיריית מודיעין.

גם בתי הספר של החינוך הממלכתי דתי במודיעין אבני החושן ונתיב זבולון קיימו השבוע פעילות מיחזור על מנת להשפיע בפן החינוכי. הילדים לומדים על חשיבות מחזור הפסולת האלקטרונית ומשתתפים במבצעים לאיסוף סוללות ישנות ומכשירים תקולים, והשלכתם למיכלים המוצבים במסרגות החינוך.

 

Share your love
Facebook
Twitter