מנדלת הלב

מנדלת הלב זה בית – מבצע גיוס כספים לבית קבע לעמותה

מנדלת הלב היא אחד הארגונים המופלאים שיצרה העיר מודיעין. העמותה התנדבותית תומכת בחולי סרטן ובני משפחותיהם באמעות מערך תמיכה לגוף ולנפש. הרפואה הקונבנציולנית תעלים את הגידול והעמותה תרפא את הנפש. בימים אלה הם יוצאים לקמפיין גיוס כספיים להקמת בית קבע לעמותה.

עדי טל כהן, בת 37, נשואה+2 ממודיעין, חלתה בסרטן שד לפני 4 שנים, ועברה ניתוחים וטיפולים כימותרפים. טל כהן התמודדה עם סרטן בגיל 33 עם שני ילדים. היא מתארת מצב שבוא כל המשפחה חוטפת זעזוע והשירות והליווי שנותנת העמותה הופכים את המצב המורכב למציל נפשות. "בית החולים עזר לי לא להיות חולה, מנדלת הלב עוזרת לי להיות בריאה. נרשמתי דרכם לקבוצת תמיכה, שיאצו, רפלקסולוגיה ואפילו טיפול פסיכולוגי והכל בחינם לגמרי. הם הצילו לי את החיים".

סרטון הקמפיין המתאר את החשיבות ונחיצות פעילות העמותה

תחילתה של העמותה היה לפני 20 שנה בשנת 2001. אז  הקימה רינת לוי, קבוצת תמיכה למתמודדים עם מחלת הסרטן ובני משפחתם. מטרתה של לוי הייתה לתת את המענה שסדרונת הטיפולים הקונבנציונלית לא נותנות.  את הקבוצה הנחתה עובדת סוציאלית מקצועית והפעילות  מומונה על ידי המתנ"ס במודיעין. לרינת הצטרפה שרה דולב. לאור הביקוש הרב הן החליטו להרחיב את הפעילות בקהילה ולעגן את פעילות העמותה במסגרת רשמית. בשנת 2013 הן מיסדו את עמותת "מנדלת הלב".

מנדלת הלב
הנהלת המנדלה. צילום: אורלי בן שלמה

מה שמיוחד את העמותה שהיא הדרך שבה היא פועלת כמעגל קהילתי תומך המתאים את התמיכות למתמודדים ע"פ הצרכים שלהם. המתמודדים זוכים לסיוע בדרכים מגוונות והתמיכה המוצעת הינה תמיכה אישית ומשפחתית. העמותה רואה את המתמודד ובני משפחתו כיחידה אחת.

כל פעילות העמותה נעשית על ידי מתנדבים ואין מי שמקבל תמורה שכר.

העמותה תומכת באלפי מטופלים ומשפחות בפריסה ארצית, בעזרת קבוצה של מאות מתנדבים מתחום הטיפול האלטרנטיבי, טיפולי גוף ונפש וכן מתנדבים המסייעים לחולים ובני משפחותיהם בשיפור איכות החיים מידי יום.

עד היום העמותה פועלת מתוך הבית של המייסדות ואחרי כ-20 שנות פעילות, אישרה עיריית מודיעין מכבים רעות בית קבע לעמותה. הם מספרים:  "בימים אלו מתגשם החלום עליו עמלנו שנים רבות ואנו עומדים להקים את בית מנדלת הלב. בתוך הבית תרוכז פעילויות שהיו מפוזרות במיקומים שונים בעיר". כך תוכל העמותה להמשיך ולקיים פעילויות נוספות שעד היום נאלצנו לוותר עליהם בשל אילוצי מקום: חוגים, פעילויות חברתיות, טיפולים, ראיונות עם המשפחות ופעילויות למען צוות המתנדבים הגדול והנפלא".

 

עזרנו למנדלת הלב לעזור לאלפי המתמודדים עם מחלת הסרטן.

מטרה נוספת של התרומות הן הרחבת הפעילויות המוענקות למתמודדים עם הסרטן- ללא עלות. בעמותה מדגישים שהיא מתבוססת על מתנדבים בלבד אשר 100% מהתרומות המגיעות אליה, מופנות אך ורק למטרות רווחת המתמודדים.  "אנחנו זקוקים לכם עכשיו יותר מתמיד, פתחו את הלב, ועזרו לנו להגשים חלום זה למען המשפחות בקהילה המתמודדות עם מחלת הסרטן. למען רווחתם ואיכות חייהם. כל תרומה עוזרת. כל תרומה משנה חיים של אלפי אנשים".
לתרומות:

לאתר הפרויקט מנדלת הלב זה בית

תרומה בכרטיס אשראי JGIVE – לחץ כאן
תרומה בPAYBOX – לחץ כאן
העברה בנקאית: הבנק הבינלאומי (31) סניף (128) חשבון 058262
נא לשלוח הודעה לטל' 054-7309703 עם כתובת דוא"ל לשליחת הקבלה
לעמותה יש טופס 46א ואישור ניהול תקין.

Share your love
Facebook
Twitter