בשורה משמחת לחובבי גבינות משובחות,יין ודגים. מעדניית איבגי, אחת מחנויות הדגל של שוק מחנה יהודה מתרחבת ופותחת סניף נוסף, בעיר מודיעין. נתי איבגי: "מעתה לקוחותינו המגיעים במיוחד למחנה יהודה, ייהנו מטעמי המעדנייה שלנו בסמוך לביתם."

מעדניית איבגי מציעה מגוון פסטות מיוחדות המיובאות מאיטליה, גבינות בוטיק ישראליות ובינלאומיות, דגים מעושנים, ממולאים, מחלקת קפואים עם מבחר רחב דוגמת רביולי ובורקסים, יינות מובחרים, מוצרים ייחודיים ופרלינים איכותיים לאפייה ובישול . כל זאת ועוד הם רק חלק מהמוצרים המשובחים במעדניית 'איבגי' שפתחה בשישי האחרון.המעדנייה בחרה במודיעין לפתוח את חנות הרשת השנייה מאחר ורבים מלקוחות המעדנייה הם תושבי מודיעין והסביבה. תושבים המגיעים במיוחד לשוק מחנה יהודה מדי שבוע על מנת לרכוש את המוצרים של 'איבגי'.

כחצי מיליון ₪ הושקעו בסניף הממוקמם במרכז העיר

נתנאל איבגי, הבעלים מספר על השיקולים בפתיחות חנות בתקופה כל כך מאתגרת: "דווקא בתקופת הקורונה גמלה בליבי ההחלטה לפתוח מעדנייה נוספת. ההגבלות והסגרים, מנעו מלקוחות רבים המתגוררים מחוץ לירושלים להגיע ולקנות מוצרים שבמקומות מעטים בארץ ניתן להשיג אותם. אחוז ניכר מהלקוחות מתגורר במודיעין והסביבה, והמסר שלהם מאז פרוץ נגיף הקורונה היה עקבי. אנו באים במיוחד לכאן, והגיע הזמן שתפתחו מעדנייה נוספת לידנו. בהתחלה הצוות ואני חייכנו וראינו בזה פרגון ותו לא.

מעדניית איבגי
צילום: מעדניית איבגי

בסדר השני הפכנו את הפרגון לחנות שתוכל לתת מענה למאות הלקוחות שלנו באזור

בסגר השני, המסר חלחל היטב והחלטנו לבדוק את כמות הלקוחות מהאזור. מצאנו שאחוז ניכר מהם מתגורר במודיעין, מכבים-רעות, בית חורון, לפיד ועוד. החלטנו לחפש מקום נכון שיוכל לשרת גם את תושבי מרכז הארץ. מודיעין קסמה לי הן בזכות החנות ששכרתי, שענתה על הקריטריונים שהצבתי לעצמי ותוכל לתת מענה לביקוש האדיר גם בזכות המרחק הזהה לתל אביב ולירושלים. הסניף במודיעין רחב יותר, יחד עם זאת החמימות וקווי הדמיון לסניף משוק מחנה יהודה נשמרו בו. דברים שיתווספו בסניף הם משלוחים למודיעין, לפיד, בית חורון בהזמנה מעל 250₪ ללא תוספת תשלום. מעתה לקוחותינו המגיעים במיוחד למחנה יהודה, ייהנו מטעמי המעדנייה שלנו בסמוך לביתם. מבטיחים חוויה נעימה וטעימה במיוחד, כי מבחינתי אפשר להוציא אדם מהשוק אבל אי אפשר להוציא את השוק מאדם ואני גאה שמשם באתי "

מאחורי המעדנייה עומד בחור צעיר ירושלמי עם חלום שהתגשם לפני שש שנים

בגיל 36 החליט נתנאל איבגי להגשים חלום ולפתוח מעדנייה בשוק מחנה יהודה. איבגי גדל ברחוב אגריפס בשוק מחנה יהודה מכיר כל סמטה, כל סוחר וחי ונושם את ניחוחות השוק מאז ומעולם.

איביגי מספר :״הייתי עורך קניות לשכנות רק כדי להסתובב בשוק, לראות את  האנשים וליהנות מהאווירה ומהניחוחות בין הבאסטות. כנער מכרתי מוצרים  במספר באסטות בשוק ומדי יום אמרתי לעצמי שיבוא היום ותהיה לי חנות משלי. מאז ומעולם הייתי מחובר לדגים וגבינות, סבא שלי היה נוהג להכין דגים מעושנים, גבינות וחמוצים ואני המשכתי את דרכו, בתוספת שדרוג שיתאים לתקופה וכמובן שראיתי את עצמי פותח מעדניה אך ורק בשוק מחנה יהודה.״

בשנת 2015 בעל מעדנייה ותיקה בשוק היה מעוניין למכור את העסק. איבגי זיהה את הפוטנציאל בה שיתף את רעייתו, ממנה ביקש את ברכת הדרך. ״הבהרתי לאישתי מה ההשלכות, שהיא תראה אותי פחות, מאחר ואני מתכוון להיות עם האצבע על הדופק בכל שלב במהלך היום. אשתי השיבה לי בשני משפטים: ׳זה הרגע לו חיכית מאז הכרנו, בחלום הזה אני לצדך בכל שלב וללא תנאי. בהצלחה.׳ חיבקתי אותה ורצתי לחתום על הסכם הרכישה.

מוזמנים בכל יום שישי להרים כוסית ערק

איבגי מספר שהוא מגיע לסניף מודיעין למוד ניסיון. מה שלמד בשש השנים האחרונות בעסק יצר מלכתחילה במודיעין. למרות הבדלי הגדלים בין המעדניות, בשתיהן  יש מבחר רב של דגים מעושנים, חמוצים ביתיים, סלט מטיאס כבוש, עם כארבע מאות גבינות מובחרות מהעולם ומחלבות בוטיק ישראליות, מגוון יינות, קוויאר של דג בורי, סוגי זיתים רבים ועוד. במעדניות יצרתי קו עם מוצרים שאת מרביתם ניתן למצוא רק במעדניית איבגי.

"דבר אחד, שהחלטנו לשמר בכל מעדניה שנפתח הוא אווירת יום שישי. לגימות הארק בסביבת החנות זה דבר מוצלח ונכון שהתקיים טרם כניסתי. מבחינתי זה שוק מחנה יהודה, חום, נשמה, שמחה ופסטורליות ואת זה איבגי תביא לכל מקום. רוצים שגם לקוחות שלא מגיעים לרכוש, יכנסו בכל פעם שהם באזור כדי להרים כוסית לחיים ולאחל שבת שלום".

מעדניית איבגי מודיעין
צילום: מעדניית איבגי

מעדניית איבגי

כתובת דם המכבים 36, בניין רקיע

שעות פעילות: א׳-ה: 09:00-21:00,

ו׳: 08:00 עד כשעה לפני כניסת השבת

טלפון: 050-3334386

המוצרים כשרים

Share your love
Facebook
Twitter