פארק כושר ואימונים חדש נפתח בפארק ענבה. הפארק ממוקם במתחם בסמוך לגינת הכלבים. מדובר בפארק חדשני שייחודו בכך שיכול לשמש כתכנית אימונים שלמה לבני הנוער כהכנה לקראת גיוסם לצה"ל.

פארק ענבה מתחדש בפארק כושר ואימונים חדש ומתקדם. מתחם האימונים הוקדם מתוך חשיבה על צריכים שיש לצעירים במסגרת הכנתם לשירות בצה"ל. במתחם מתקני מתח, TRX , טיפוס על חבל מתקני יציבות וכן חדר כושר בטבע. כל המתקנים יחד נותנים לתושבים מקום לתכנון תכנית אימונים מלאה לסיבולת לב ריאה וכוח.

בחודשים הקורובים תותקן תאורה אשר תשמש בשעות הערב גם את מתחם הכושר והאימונים וגם את גינת הכלבים הסמוכה.

ע"פ אתר העייריה זהו מתחם הכושר בטבע ה-20 המוקם בעיר. מתחמי הכושר משרתים אלפי תושבים והם פזורים ברחבי העיר. המתחם המרכזי והמשמועתי ביותר ממוקדם בציר המרכזי, שד' יצחק רבין ושד' החשמונאים. המתחם החדש דומה בגודלו והרכב המתקנים והשימושים לפארק ביצחק רבין.

בהתאם לשגרת הקורונה ניתן להשתמש במתקני הכושר אולם יש לזכור כי השימוש במתקנים מותר על פי הנחיות משרד הבריאות: יש לשמור על מרחק של 2 מטר בין אדם לאדם, יש לעטות מסיכת אף ופה טרם תחילת הפעילות ולאחר סיום הפעילות, יש להקפיד על היגיינה אישית ושטיפת ידיים לפני האימון ובסוף האימון וכמובן שיש יש להשתמש בציוד אישי בלבד ואין לחלוק ציוד אישי עם מתאמן אחר.

לעדכונים שוטפים על שעות פתיחת הפארק – לחצו כאן עמוד פארק ענבה

Share your love
Facebook
Twitter