נורית רגב

פטירתה של נורית רגב ז"ל – מתנדבת מד"א מעל ל14 שנה

מגן דוד אדום מרכין ראש עם פטירתה של נורית רגב ז"ל, מתנדבת מד״א שהחלה את דרכה בארגון לפני כ-14 שנה.

״הייתה אהובה על כולם, מקצוענית שהחיוך לא ירד מפניה עד הרגע האחרון״

נורית ז"ל, שהתגוררה במודיעין, נפטרה בבית החולים אסף הרופא בשבוע שעבר לאחר שנלחמה במחלה קשה. משפחתה וחברים רבים ליוו אותה בדרכה האחרונה בבית העלמין במודיעין-מכבים-רעות. נורית ז"ל, בת 57 בלכתה, הותירה אחריה אח, 6 אחיות ואת ביתה נועה, גם היא מתנדבת מד״א וחברים כואבים.

נורית ז"ל הצטרפה למגן דוד אדום לפני כ-14 שנה לאחר שסיימה קורס חובשי רפואת חירום. חבריה לתחנה מספרים שהייתה לאחת המתנדבות הבולטות ביותר בתחנה, הגיעה למשמרות באופן קבוע והקפידה לעשות זאת בחיוך ובנתינה אין סופית. נורית ז"ל הצילה במהלך השנים את חייהם של מטופלים רבים.

חברה הקרוב חיליק עזרזר, יו"ר מתנדבים בתחנת מד"א במודיעין וחבר מועצת מד"א ספד לה בהלוויה:

"אין אחד שלא הכיר את נורית, הייתה חלק אינטגרלי ובלתי נפרד מתחנת מד"א מודיעין. נורית התנדבה שעות על גבי שעות ותמיד נכנסה לתחנה בחיוך ענק ובאנרגיות מטורפות. היא התייחסה לכל המטופלים כאילו הם חברים טובים שלה, ליטפה, הרגיעה וגרמה להם לצחוק ברגעים הקשים ביותר שלהם. מילים לא יוכלו לתאר את נורית. טוב הלב, הנתינה, ההומור, האהבה, השמחה והאישה הענקית שהיא. נורית תחסר לנו כל כך, ולנצח תהיה חלק מהלב שלנו ומהמחשבות שלנו."

אפי בר, מנהל מרחב איילון במד״א סיפר עליה:

״נורית ז"ל הייתה אהובה מאוד על כל אנשי התחנה והמרחב. מתנדבת עם לב ענק שעטפה את כולם, ונתנה כתף לכל חבריה וסובביה. מעבר לאישיות המדהימה שלה, נורית ז"ל הייתה מקצועית בתפקידה כחובשת רפואת חירום. כולנו כואבים את לכתה. מגן דוד אדום משתתף בצער המשפחה, יהי זכרה ברוך.״

נורית רגב
חובשת רפואת חירום במדא נורית רגב זל. צילום: דוברות מד"א
Share your love
Facebook
Twitter