שינוע קנאביס רפואי – כי לבריאות אין מחיר

קרדיט תמונה FREEPIK

קנאביס רפואי מקל על חולים במחלות רבות. שינוע קנאביס רפואי צריך להיעשות על פי כללים ונהלים מחמירים וזאת כדי שהמוצר יגיע באיכות מקסימלית למדינת היעד, וממנה לחולים שמבקשים מזור

מחקרים רבים מעידים על כך שקנאביס בשימוש רפואי יכול להקל באופן משמעותי על כאבם של חולים, ובמקרים רבים לאפשר להם איכות חיים שעם תרופות קונבנציונאליות לא הייתה מתאפשרת. יחד עם זאת, מדובר בסם, ועל כן יש משנה חשיבות בכל הנוגע לשינוע שלו ממדינה אחת לאחרת.

שינוע קנאביס רפואי על פי הכללים והנהלים מאפשר לסייע לחולים במצבים קשים ברחבי העולם. בשנים האחרונות הפכה מדינת ישראל לאחת המדינות המובילות בכל נושא המחקר והפיתוח וכן הגידול של קנאביס רפואי לצורכי יצוא. לכן שינוע קנאביס רפואי צבר גם הוא תאוצה וכיום ישנן לא מעט חברות אשר מציעות את השירות האמור. כל אחת מהן נדרשת לעמוד בתקנים ובתקנות מחמירות, אשר נועדו כדי לשמור על המוצר וכן למנוע ככל הניתן מסוחרי סמים להשתלט על המשלוח ולהפיץ את צמח הקנאביס לצרכני סמים במדינה.

כחלק מאותן דרישות, צוותי אבטחה ספציפיים אמונים על שמירה ופיקוח על האריזה של הקנאביס הרפואי בארגזים יעודיים. בין אם מדובר בחומר גלם ובין אם מדובר בתפרחת, שינוע קנאביס רפואי נמצא כל העת תחת עינם הפקוחה של אנשי צוותי האבטחה ומנוטר באופן קבוע, עד ההגעה למדינת היעד. בדרך הזו החולים במדינות השונות יכולים להיות סמוכים ובטוחים כי הקנאביס הוא איכותי, וכי התרופה שהם מקבלים תצליח לסייע להם בחיים לצד הכאב ובמקרים מסוימים אף להחלים ממחלות קשות.

שינוע קנאביס רפואי דורש שמירה על טמפרטורה מדוייקת. בטמפורטורה הזו הקנאביס הרפואי יגיע ליעדו באיכות מקסימלית ויוכל להיות מתורגם לתרופה עבור החולים. מנגד, במידה שהשינוע ייעשה לא בטמפרטורה המתאימה – גם אם מדובר במעלה אחת או שתיים – הרי שהקנאביס יגיע באיכות ירודה ולעיתים לא ניתן יהיה לעשות בו שימוש כלל. כיוון שכך, שינוע קנאביס רפואי נעשה במכולות קירור יעודיות, הרגישות לכל שינוי טמפרטורה. במידה שאכן הטמפרטורה במכולה משתנה, מתקבל חיווי מיידי על כך במערכות השונות, מה שמאפשר תיקון של הדברים ושמירה על הדרישות המתאימות.

בנוסף, יש חשיבות מכרעת לביטוח בעת שינוע קנאביס רפואי. הסיבה לכך היא שכאמור מדובר בסם, שיכול להיגנב או להינזק מסיבה זו או אחרת. לכן בעת שינוע קנאביס רפואי יש צורך ברכישת פוליסת ביטוח יעודית שתאפשר למשלחים לקבל תמורה כספית מלאה במידה ויתרחש אירוע ביטוחי מכל סוג שהוא.

שינוע קנאביס רפואי, אם כן, הוא מלאכת מחשבת שיכולה להיעשות אך ורק על ידי חברות שינוע שקיבלו רישיון ספציפי לצורך העניין ומקפידות על הנהלים בנושא ומביאות בשורה של הקלה וריפוי לחולים בישראל ובעולם.

Share your love
Facebook
Twitter