לכבוד  ראש השנה תשפ"ב הגיעו עשרות ניצולי שואה, תושבי העיר לאולם הכנסים במרכז הרב תחומי, להרמת כוסית במסגרת קפה אירופה לניצולי השואה .

האירוע המרגש והחגיגי נפתח בדברי ברכה של רכזת קפה אירופה, עו"ס חמי פדהצור ועו"ס ראש הצוות תחיה שרף, שבירכו את ניצולי השואה והודו לכל המתנדבים שעוזרים כל השנה ותורמים מזמנם ומרצם כבר שנים רבות למען ניצולי השואה. המשתתפים נהנו מכיבוד עשיר, מחרוזת שירים עבריים ושירים לכבוד השנה החדשה, דוכני מתנות שכללו מוצרי קוסמטיקה, תיקים ובגדים ובסיום קיבל כל משתתף עציץ פורח במתנה.

קפה אירופה הינו מועדון חברתי בהובלת אגף השירותים החברתיים, המספק חוויה חברתית ותרבותית לניצולי השואה בעיר. קפה אירופה שואף להגיע לליבו של כל ניצול בעיר, ופתוח לקבל לפעילות זו ופעילויות נוספות את כל הניצולים בעיר אשר נהנים ממגוון עשייה כל ימות השנה. המפגשים מתקיימים בימים ב' ו-ד' בין השעות 18:00-16:00 בנוסף, מתקיים מפגש אחת לשבוע לדוברי רוסית. ניצולים המעוניינים להצטרף ניתן לפנות לטלפון 073-2326406

עמיעד טאוב, המשנה לראש העיר ומחזיק תיק שירותים חברתיים: "תמיד מרגש לפתוח שנה עברית חדשה עם שורדי השואה והאזרחים הוותיקים שלנו, להם איחלנו שנה של בריאות, שגרה ומפגשים חברתיים. גם בשנה החדשה הבטחתי שנמשיך לפעול למענם יחד עם האגף לשירותים חברתיים ולתת מענה לכל צרכיהם הפיזיים והרגשיים".

Share your love
Facebook
Twitter