תואר ראשון במודיעין

תואר ראשון במודיעין, עכשיו גם באולפנת אורות

מקום חדש לתואר ראשון במודיעין באולפנת בני עקיבא אורות. מהיום ניתן יהיה ללמוד לתואר ראשון במחשבים מהמרכז האקדמי לב. המרכז האקדמי לב ואולפנת בני עקיבא אורות מודיעין השיקו היום בטקס חגיגי תכנית לימודים חדשה. בסופה התלמידות יצאו עם תואר אקדמי במחשבים וישתלבו בתפקידים טכנולוגיים במערכת הביטחון בשירות הלאומי ובשוק העבודה.

מרכז ישיבות ואולפנות בני עקיבא, אולפנת בני עקיבא אורות מודיעין והמרכז האקדמי לב הודיעו על פתיחת מסלול לימודים יוקרתי לתלמידות מצטיינות. מדובר על תכנית ייעודית לתואר ראשון במדעי המחשב שתחל בכיתה ט', זאת לצד לימודיהן התיכוניים, ותימשך חמש שנים. התוכנית נחנכה בטקס חגיגי שנערך היום באולפנת בני עקיבא אורות מודיעין. הטקס התקיים במעמד יו"ר המרכז לשלטון המקומי וראש עיריית מודיעין חיים ביבס, נשיא המרכז האקדמי לב ירושלים פרופ' דן בוכניק, מנכ"ל מרכז ישיבות ואולפנות בני עקיבא אלחנן גלט, ראש אולפנת בני עקיבא אורות מודיעין הרב אשר כורסיה, רקטור המרכז האקדמי לב פרופ' קנת הוכברג, ראש קמפוס טל גב' אתי שטרן והמנהלת האדמיניסטרטיבית של האולפנה הגב' אסתר מרמק.

תואר ראשון במודיעין
צילום: דוברות מרכז ישיבות ואולפנות בני עקיבא

מקום נוסף ללימודים אקדמאים בעיר מודיעין

לימודי הקורסים יחולקו בין כיתות האולפנה לכיתות האקדמיות בקמפוס טל של המרכז האקדמי לב, זאת בכדי ללמוד במעבדות ובכדי לעמוד בדרישות האקדמיות של המועצה להשכלה גבוהה. עם תום לימודיהן התיכוניים ימשיכו לכיתה י"ג בקמפוס טל באופן מלא. תכנית זו לבנות דומה לתכנית הקיימת לתלמידים בישיבת בני עקיבא קריית הרצוג בבני ברק, ובסופה ישולבו בתפקידים שונים במערכת הביטחון במסגרת השירות הלאומי אזרחי ולאחר מכן בשוק העבודה.

יו"ר המרכז השלטון המקומי וראש עיריית מודיעין בירך על חניכת התוכנית- "אני פוגש את בוגרות אולפנת בני אורות מודיעין במקומות ותפקידים מגוונים ורבים, האולפנה היא מוקד של מצוינות וחינוך למצוינות. חשוב שראש המקומית מעורב בפרויקטים כאלו, יש לזה תרומה גדולה להצלחתם. נמשיך לחנך בעיר למצוינות חינוכית ובפרט עכשיו ביציאה מהקורונה אנחנו משקיעים כספים רבים לתמיכה במוסדות החינוך".

פרופ' דן בוכניק, ראש החוג למחשבים במרכז האקדמי לב: "תלמידות אולפנת אורות מודיעין יצטרפו אל רבים מבוגרי המרכז האקדמי לב, הפועלים בתפקידים טכנולוגיים חיוניים לביטחונה של מדינת ישראל. הידע שירכשו לצד הניסיון המקצועי יאפשרו להן לאחר מכן להתברג לתפקידים משמעותיים בגופי הביטחון או לחלופין לצאת עם ידע וניסיון עשיר ולהתקדם לתפקידים מגוונים בשוק ההייטק."[

המרכז האקדמי לב מגיע למודיעין

מנכ"ל מרכז ישיבות ואולפנות בני עקיבא אלחנן גלט בירך על הצטרפות האולפנה לתוכנית: "עולם התוכנה וההייטק הוא עולם שהולך ומתפתח נגד עינינו. מדעי המחשב הוא אחד התארים המבוקשים והנחשבים. אני גאה שהתלמידות שלנו מאולפנת בני עקיבא אורות מודיעין מצטרפות לתוכנית היוקרתית של המרכז האקדמי לב, ויסייעו בעתיד למערכת הביטחון בעזרת ההכשרה הייחודיות שיקבלו לביטחון עם ישראל ומדינת ישראל דרך השירות הלאומי ובהמשך בקריירה המקצועית שלהן. אני מודה למרכז האקדמי לב על שיתוף הפעולה וכולי תקווה שהוא רק יתרחב בעתיד."

ראש אולפנת בני עקיבא אורות מודיעין הרב אשר כורסיה הצטרף גם הוא לברכות. "אני גאה שהאולפנה שלנו פורצת דרך ושואפת להביא את תלמידות האולפנה לרכישת ידע ומקצוע בתחום נחשק כמו מדעי המחשב. אנו מחנכים את התלמידות לתרומה למען עם ישראל. אני בטוח שהתלמידות שיסיימו את התוכנית יתרמו בשירות הלאומי ובקריירה ארוכת טווח לביטחון ישראל ולשמירת היתרון הטכנולוגי שלה."

Share your love
Facebook
Twitter