קורונה במודיעין

מודיעין הפכה לצהובה: תמונת מצב קורונה בעיר מודיעין

תמונת מצב קורונה בעיר מודיעין. תמונת מצב לשבוע של ה05-01.12.2020. מודיעין הפכה לצהובה על פי תכנית הרמזור עם 64 חולים. ראש העיר קורא להקפיד על ההנחיות בחנוכה.

תמונת מצב קורונה בעיר מודיעין-עלייה במספר החולים עם 64 מאובחנים חיוביים.

השבוע, התחלואה בעיר היתה במגמת עלייה משמעותית במספר התושבים, ביחס לתקופה האחרונה ובשל כך אחרי חודשיים הפכנו להיות
עיר צהובה.

נכון להיום, יש בעיר 64 תושבים המאובחנים חיוביים לנגיף, זהו מספר הגבוה ב-17 ממספר התושבים שהיו מאובחנים חיובי לקורונה בשבוע שעבר (47). 29 תושבים החלימו השבוע.

בשבוע האחרון 4,607 תושבים עשו בדיקות לאבחון נגיף הקורונה. רק 1.02% מהבדיקות יצאו חיוביות לעומת הממוצע הארצי, העומד על 3.28% בדיקות חיוביות.
יחס התושבים המאובחנים לנגיף ל-10,000 תושבים בעיר הוא 7.1 לעומת הממוצע הארצי שהוא 18.3 תושבים מאומתים לכל 10,000 תושבים.

ציון הרמזור של העיר היום הוא 4.4. צבע הרמזור: צהוב.

מעריית מודיעין נמסר: "דווקא עכשיו בחג החנוכה. שהוא חג שאנו אוהבים לבלות בו עם בני המשפחות שלנו. עלינו להקפיד הקפדה יתרה על הכללים ובעיקר. להימנע מאירוח של בני משפחה וחברים במהלך החג.
בשורה התחתונה. אם ברצוננו לחזור ולהיות עיר ירוקה. *זה הכל תלוי רק בנו* לכן, עלינו להקפיד ולפעול על פי הנחיות משרד הבריאות. לא לצאת מהבית אם מרגישים לא טוב ולא שולחים את ילדינו לגני ילדים. לבתי הספר ולחברים אם יש חשש שהם חולים. או שבאו במגע עם אדם שאובחן חיובי לקורונה" .
על מנת שנוכל להמשיך את תהליך החזרה המדורגת לשגרת חיים בטוחה בצל הקורונה עלינו לנהוג בהתאם להנחיות. לפי מתווה הרמזור, צבע העיר קובע את אופי פעילות בתי הספר: כל עוד צבע העיר הוא ירוק או צהוב, נוכל להפעיל את מוסדות החינוך בהתאם להנחיות הקורונה. במידה וצבע העיר ישתנה לכתום או לאדום ניאלץ לסגור את בתי הספר לתלמידי כיתות ה' עד י"ב.

אז מה עושים מקפידים על הנחיות משרד הבריאות:

עוטים מסיכה על הפנים בכל מקום במרחב הציבורי.
שומרים על מרחק אחד מהשני ולא מתקהלים אפילו שזה חג עכשיו
שוטפים ידיים ושומרים על היגיינה גבוהה ככל האפשר

בדיקות קורונה במתחם הדרייב אין

ביום שבת 12.12 יפעל מתחם "הדרייב אין" בחניון פארק הספורט והנופש החדש מהשעה 14:00 ועד השעה 20:00 ויאפשר  בדיקות ללא הפנייה וללא עלות.
כל סימפטום שווה בדיקה – אם יש ספק – אין ספק.
יש להצטייד בתעודה מזהה.

 

 

תמונת מצב קורונה במודיעין
קורונה במודיעין צילום דוברות העירייה
Share your love
Facebook
Twitter