אוכל לכלבים – מדוע לבחור באוכל לכלבים טרי?

אומרים כי "הכלב הוא החבר הטוב ביותר של האדם". לפיכך, מדוע שלא תדאגו לו קצת יותר? בדיוק כמו שאתם בוודאי דואגים לאיכות המזון שלכם, עליכם לדאוג לאיכות של אוכל לכלבים. ומשמעות הדברים, תספקו לכלב שלכם אוכל טרי. על פי מנעד רב של מחקרים שנעשו בתחום, נמצא כי מזון טרי בעל סגולות רבים לכלבים. מזון טרי לכלב, בין השאר מוודא שהכלב ייהנה מתזונה מאוזנת, מבריאות רבה יותר, וכמובן מתוחלת חיים הרבה יותר ארוכה. עם האוכל הנכון, הכלב שלכם יהיה ערני, ומלא באנרגיות. כל הרעיון הוא להגיש לכלב שלכם אוכל טרי ובריא, במלוא מובן המלה.

מה הקשר בין אוכל לכלבים טרי לבין התגברות בכלבים בררניים באכילה?

ובכן, מזמן לא נתקלנו בשאלה כזאת – "מה הקשר בין אוכל לכלבים טרי לבין התגברות על כלבים שבררניים באכילה"?, ועל כך נענה לאלתר. בדיוק כמו שבני אדם אוהבים אוכל מסוים יותר מאוכל אחר, והם בררניים במזון שהם מעדיפים, כך גם הכלבים. הבעיה מתחילה כאשר מנסים כמה סוגים של מזון מעובד לכלבים, ואילו הכלב נשאר עקשן בשלו, הוא פשוט מסרב לאכול כל מה שאתם שמים בצלחת שלו. על מנת להתמודד נכונה עם בעיה זאת, יש להגיש אוכל לכלבים טרי, וכל הבעיה תתוקן, כבמטה קסם. בפרט כאשר דנים בכלב מבוגר, המרקם הרך של האוכל הטרי יתקבל אצלו בברכה. מעבר לעובדה שהאוכל הטרי לכלבים יותר טעים להם, הוא גם מריח הרבה יותר, והגורים ממש נמשכים לריח שלו. ולא נסיים את דברינו, מבלי לציין כי האוכל הטרי של הכלב אף מסייע לשמירה על הלחות של העור שלהם, וזאת מכיוון שהתכולה של המים שנמצאת באוכל הטרי הרבה יותר רבה לעומת התכולה של המים באוכל יבש לכלבים.

האם אוכל לכלבים טרי עוזר להם להימנע מלחלות?

וזאת שאלה שכל בעל כלבים מעוניין בתשובה שלה – "האם אוכל לכלבים טרי עוזר לכלב להימנע ממחלות"?, ועל כך נשיב מיד. ממש כמו שאוכל טרי לבני אדם מסייע לו להימנע מלחלות, כך הדבר פועל אצת הכלב. בעוד שהכלב ייהנה ממזון טרי, אשר רווי בנוגדי חמצון, אלו אשר אמונים על חיזוק מערכת החיסון, וקבלה של חלבונים – כל אלו אחראיים על מניעת ומיגור של מחלות בקרב הכלבים. במידה והכלב שלכם כבר חלה, אל לכם להרים ידיים. תשנו את התזונה שלו למזון בריא, ותצפו בהחלמה שלו, מתוך כך שהכלב שלכם יקבל את התמיכה התזונתית במיטבה. על פי מחקרים רבים שבוצעו בתחום, נמצא כי יש קשר הדוק בין כלבים שחלו בקרצינומה של שלפוחית השתן, לבין אלו שהחלימו מיד עם אכילת מזון טרי, מינימום שלוש פעמים מדי שבוע.

האם אוכל לכלבים טרי מזרז פעילות גופנית?

ולא נסיים את המאמר, מבלי לשאול את השאלה, שכל "הורה" לכלב כה מעוניין לדעת את התשובה עליה – "האם אוכל לכלבים טרי מזרז פעילות גופנית"?, ועליה נסנגר באמירה – בוודאי שכן. אוכל טרי לכלבים מעודד אצלם ביצוע פעילות גופנית, ומסייע להם להחלים במהירות ממצבים גופניים בעייתיים. לא משנה בן כמה הכלב שלכם, בכל גיל הוא חייב להיות פעיל בפעילות גופנית. אכן, קיימות כל מיני אופציות שבהן הכלב שלכם יהיה פעיל פיסית, כמו למשל – הליכה מהירה אתו, הנפה של כדור למרחק, תוך כדי כך שהכלב תופס את הכדור, וכיוצא בזאת. על מנת שהכלב שלכם יזכה לשעת כושר במיטבה, אתם צריכים להזין את האנרגיות שלו באוכל טרי ואיכותי. אוכל אשר מכיל חלבונים, מספק המון אנרגיות חיוביות ויגרום לכלב שלכם להרגיש מעולה בעת הפעילות הפיסית. ובמידה והוא חולה , חלילה, האוכל הטרי אף יסייע לו להחלים הרבה יותר מהר.

Share your love
Facebook
Twitter