מודיעין, הינה עיר חדשה, עם אוכלוסייה צעירה ומשפחות רבות. עקב הבנייה הבלתי פוסקת, משפחות רבות בוחרות לעבור אל העיר, וליהנות ממה שיש לה להציע. מודיעין, מצטרפת לתחום המתפתח בארץ בשנים האחרונות, ומציעה באזור גם שירותי אחסון תכולת דירה עבור התושבים הבאים לגור בעיר, או תושבי קבע אשר מתכננים שיפוץ. אם אתם משפצים בית, או אפילו חלקו, המשיכו לקרוא וגלו האם שווה לכם לאחסן את תכולת הדירה תוך כדי שיפוצים.

אחסון תכולת דירה במודיעין

לאן ילכו כל הרהיטים?

אנשים רבים, לא יודעים מה לעשות עם כלל הרהיטים והמוצרים בבית, בעת השיפוץ. לרוב, לא נרצה לסכן את שלמותם של הרהיטים בבית, ובעת שיפוצו, צביעתו, ותיקונו של הבית, ההמלצה היא לאחסן את הרהיטים במקום נפרד, כדי לאפשר שמירה עליהם, ועבודה נוחה ויעילה יותר לשיפוצניקים.

פעם לעומת היום

בעבר, בתקופת שיפוצים, היה צורך לחדש קשרים עם חברים ישנים, לקפוץ לדודה עם המשק במושב, ולאלתר מקומות אחסון כאלה או אחרים. לעומת זאת, בשנים האחרונות תחום אחסון תכולת הדירה הולך ומתפתח, וקיימות עבורכם אפשרויות אחסון רבות ומגוונות במגוון מחירים, היקפים, ומיקומים שונים בארץ.

מה זה בעצם אחסון תכולת הדירה?

אחסון תכולת דירה במודיעין מתייחס לאחסון זמני של כל החפצים של אדם מסוים, אשר מצוי בתקופת מעבר. האחסון הוא ייעודי עבור צורך זה, ויכול לעזור לאנשים העוברים לשליחות לחוץ לארץ, מעבר לדירה עם בן או בת זוג, או חלילה גירושים, שריפה של הבית, או אירועים קצת פחות נעימים. כאשר אתם משפצים את הבית, עליכם להוציא את הציוד על מנת לאפשר עבודה נוחה, ודאגה אחת פחות על הראש שלכם.

מה משפיע על מחירים עבור אחסון ציוד

קשה לתת מחיר מדויק עבור אחסון תכולת הדירה, משום שהמחיר מושפע מגורמים רבים. המחיר מושפע מכמות הציוד, שוויו, רמת האבטחה הנדרשת, משך פרק הזמן הנדרש לאחסון, ורמת המקום המאחסן. לתקופה קצרה, של מספר ימים, יהיה אפשר להתפשר על מחסן פשוט ללא תעלות אוורור. לעומת זאת, לתקופה של שנים, לא כדאי לחסוך בעלויות ושווה לדאוג לתנאים נאותים שימנעו מהציוד להיהרס. שווה לברר האם המחיר כולל הובלה ואריזה.

טווח מחירים כללי

טווח המחירים הכללי עבור דירת שני חדרים, הוא כ – 25 שקלים לקוב. לעומת זאת, מחיר אחסון של תכולת חדר יעלה בערך 190 שקלים לחודש. כדאי לקחת בחשבון, שאת הציוד יש צורך לבטח, במקרה של שריפה, גנבה וחלילה הצפה.

בעלי המקצוע שיעשו עבורכם את העבודה

בין אם מדובר באחסון תכולת דירה במרכז, או אפילו בצפון ודרום הארץ, אחסון דירה מיכאל ובוריס מתמחים באחסון הציוד שלכם בסטנדרט הגבוה ביותר. אנו מבטיחים שירות מכל הלב, אמינות, והוזלת כל הצעת מחיר שקיבלתם מהמתחרים. למה אתם מחכים? התקשרו אלינו ויחד נצא לדרך.

קרדיט תמונה: PEXELS
Share your love
Facebook
Twitter