תושבי מודיעין נהנים מרמת חיים גבוהה והעיר מתפתחת בקצב מהיר והופכת לאטרקטיבית יותר ויותר. נוכחות של חרקים או בעלי חיים אחרים שעלולים להזיק – למשל עכברים, יונים, צרעות ועוד – פוגעת באיכות החיים ומחייבת פתרון מקצועי. כמו בכל עיר גדולה, גם במודיעין פועלות לא מעט חברות הדברה, וכדי שתוכלו לבחור את זו המתאימה ביותר למשימה כדאי לבחון את הפרמטרים הבאים.

רישיון

מדביר במודיעין עובד עם חומרים שעלולים להיות מסוכנים גם לבני אדם אם לא משתמשים בהם באופן מושכל, ולכן הוא חייב ברישיון. מי שמספק את הרישיון הוא המשרד להגנת הסביבה ובאתר של המשרד תוכלו למצוא רשימת מדבירים מוסמכים. את הרשימה אפשר לפלח לפי ישובים וגם לפי סוגי הדברות. בנוסף ניתן להיעזר באתר כדי לבחון אם מדביר ספציפי שמציע את שירותיו אכן מחזיק ברישיון בתוקף.

הרישיון מהווה ערובה לכך שהמדביר ישתמש אך ורק בחומרים שקיבלו את כל ההיתרים, ובנוסף יתנהל לפי כל התקנות – כך שהפגיעה תהיה רק בחרקים או בבעלי החיים האחרים שמהם רוצים להיפטר.

ניסיון

המפתח העיקרי להצלחת הדברה במודיעין הוא ניסיון. מדביר שכבר ביצע בהצלחה הדברות רבות יודע איך להתמודד עם נמלים אדומות וגם עם תיקנים גרמנים, עם קן צרעות במזגן ועם עכברים בתעלות המזגן, עם חרקי מזון במכולת ועם מכת ג'וקים בבניין ישן, ועוד ועוד.

הניסיון מייצר בסיס ידע נרחב גם לגבי בעל החיים וגם לגבי כל תוואי שטח ספציפי – וכך מוביל לפתרון האופטימלי בכל מקום ולכל סוג שירות ספציפי. אם אתם זקוקים להדברה מורכבת במיוחד כמו למשל הדברת טרמיטים או הדברת פשפש המיטה, כדאי לוודא שלחברה יש ניסיון ספציפי בחיסול חרקים אלה.

שיטות הדברה מתקדמות

המלצה נוספת היא להעדיף חברות כמו הדברות מיכאל ובוריס שאמונות על שימוש בשיטות הדברה מתקדמות ובפרט אלה המוגדרות כאקולוגיות.

להעדפה זו יש שתי סיבות חשובות: קודם כל, מדביר במודיעין שמבצע הדברה בשיטה ירוקה כשהדבר אפשרי מאפשר לכם להישאר בבית בזמן הפעולה ולא מחייב שהות מחוץ לבית במשך מספר שעות. באופן דומה כשההדברה היא במשרד או בשטח עסק כלשהו, שגרת העבודה לא נפגעת.

הסיבה השנייה היא שכיום המין האנושי כבר לא יכול להתעלם ממשבר האקלים, ולכן כולנו מחויבים לעשות כל מה שאפשר כדי לצמצם את הפגיעה בסביבה – כולל תוך כדי ביצוע הדברות.

אחריות

אף מדביר במודיעין לא יכול כמובן להתחייב על אי הגעת עכברים נוספים אחרי שטיפל באלה הקיימים – אבל כן ניתן לתת אחריות על העבודה הספציפית שבוצעה. בפרט חשוב לוודא שתקבלו אחריות אחרי הדברה נגד ג'וקים או נגד נמלים. גם משך תקופת האחריות הוא שיקול בבחירה. בנוסף מדבירים מקצועיים באמת מספקים גם המלצות לצמצום הסיכון להגעת אורחים לא רצויים נוספים אחרי ההדברה.

 
Share your love
Facebook
Twitter