הובלת תכולת דירה, תכולת משרד או תכולת עסק מכל סוג אחר היא שירות לא זול. למעשה, אם לא מקפידים על מספר כללים פשוטים של צרכנות חכמה, המחיר עלול להיות גבוה מאוד, שלא לצורך. בכל מקרה חשוב לזכור שלא רק העלות חשובה אלא גם התועלת: אם החיסכון מושג בזכות התפשרות על איכות חברת ההובלה, עלול להיגרם נזק חמור – כזה שתשלמו עליו סכום גבוה בהרבה מזה שחסכתם. המידע בכתבה זו יעזור לכם למצוא מובילים אמינים ורציניים במחיר הנמוך ביותר האפשרי, וכך להשלים כל הובלה במודיעין בראש שקט ועם מקסימום סיפוק.

צמצום התכולה שתיכלל בהובלה

מעבר דירה – וגם משרד, חנות, מחסן או כל עסק אחר – הוא הזדמנות מצוינת למיון יסודי של כל החפצים. אין כמעט בית שאין בו פריטים מיותרים, כאלה שאולי בעבר סיפקו תועלת אבל בנקודת הזמן הנוכחית הם בעיקר תופסים מקום.

חלק מהפריטים הנ"ל כבר לא תקין, או שנדרשת השקעה רבה ולא משתלמת כדי להשמיש אותם. חלק אחר מהרכוש יכול עדיין להועיל – אבל לאנשים אחרים, ולא לבני הבית. כך למשל צעצועי ילדים במשפחה שבה הילדים כבר גדלו.

מאחר שבכל מקרה חובה לארוז את כל תכולת הבית, כדאי להקדיש זמן לסינון ומיון. ככל שההובלה כוללת פחות קרטונים, כך המחיר שלה יהיה נמוך יותר. רווח אפשרי נוסף הוא ממכירת אותם פריטים שאין טעם לסחוב הלאה לבית החדש, גם אם המחיר יהיה נמוך ואפילו סמלי (כשעוד אופציה היא לתרום, כך שאנשים אחרים ייהנו גם כן).

קביעת מועד שבו הביקוש להובלות נמוך יחסית

כמו שירותים רבים אחרים, גם הובלה במודיעין היא מוצר עם ביקוש והיצע משתנים אשר משפיעים על המחיר. בעונת הקיץ הביקוש מזנק, ולכן המחירים יהיו גבוהים יותר. אחרי חגי תשרי ועד לפסח רמת המחירים של ההובלות מכל הסוגים נמוכה יחסית, ולמעשה עד תחילת החופש הגדול עדיין ניתן למצוא מובילים איכותיים במחירים אטרקטיביים.

בנוסף ניתן להוזיל עלות הובלות במודיעין גם על סמך בחירה מושכלת של היום בחודש שבו הן מתבצעות. בימים הראשונים של כל אחד מחודשי השנה הביקוש רב יותר ולכן גם המחיר עלול להתייקר, וכך גם בימים האחרונים. לעומת זאת הובלה ב-10 לחודש או ב-20 לחודש יכולה להיות זולה ומשתלמת במיוחד.

השוואה של מספר הצעות מחיר – אבל רק לאחר בדיקת האיכות

ההמלצה השלישית בדרך לתשלום מינימלי עבור הובלה במודיעין היא להשוות מספר הצעות מחיר ובאופן טבעי לבחור את זו הזולה ביותר – אבל רק בתנאי שמדובר בהצעה של חברה מקצועית ואמינה כמו למשל הובלות מיכאל ובוריס.

אם אתם מכירים מישהו שעבר דירה בטווח הזמן של השנה האחרונה, אפשר לקבל ממנו המלצות ספציפיות. גם פייסבוק ורשתות חברתיות אחרות יכולות לספק המלצות כאלה, כשכדאי כמובן להעריך עד כמה מי שמספק את ההמלצה הוא אדם שאפשר לסמוך על שיקול הדעת שלו. גם בשיחה עם נציגי חברת ההובלות אפשר להתרשם מהרצינות והאמינות, וכך לשקלל בבחירה גם את התועלת לצד העלות.

Share your love
Facebook
Twitter