אירועי יום העצמאות במודיעין 2021. 

אירועי יום העצמאות במודיעין 2021. עיריית מודיעין נערכת לאירועים מצומצים ובהתאם לתו הירוק. אירועים שלא תואמים את מצב התחלואה (נכון לכתיבת שורות אלה העיר מודיעין יש 7 חולי קורונה). אז מה בכל זאת מתכננים לנו במסדרונות העירייה.

אירועי יום העצמאות במודיעין לא יהיו החגיגות להם ציפו והתאם לירידה בתחלואה. האירועים השנה לא יהיו ממרפסות הבתים אבל יתקיימו באופן מצומצם ועם הרשמה מראש  בהתאם למתווה אותו קבעה הממשלה, רישום מראש כאן באתר. כל האירועים העירוניים יחלו בשעה 20:30 במספר מוקדים ברחבי העיר כאשר הכניסה אליהם תותר לבעלי תעודות התחסנות או אישורי החלמה.

אמפי עירוני ב'

באמפי ביה"ס עירוני ב' ע"ש רבין תיערך חגיגה מקפיצה עם להקת "התקליטים". בשעה 22:30 תופיע הזמרת שרון חזיז במסיבה ישראלית עם מיטב להיטיה ולהיטים ישראלים אהובים. לחזיז מופע סוחף ומקפיץ הכולל את מיטב שיריה הולכת ממך ,קח אותי לשם ,פנסים ועוד.

אמפי ביה"ס מעוז המכבים

באמפי ביה"ס מעוז המכבים במכבים, יתקיים המופע "שרים עצמאות" עם יוסי לב וזמרים אורחים – דלית כהנא ויהודה אליאס.

אמפי אולפנת אורות

באמפי אולפנת "אורות מודיעין" תופיע תזמורת ישיבת לפיד מודיעין, להקת אמ"ית מודיעין בנים, להקת אמי"ת מודיעין בנות ולהקת "נושאי הכלים".

זיקוקי דינור

הזיקוקים יאירו את שמי מודיעין מכבים רעות במספר מוקדים בעיר בשני סבבים. סבב ראשון בשעה 21:00 וסבב שני בשעה 22:00.

העיקר שנשאר לנו הפלאפל. צילום: CANVA

ראש העיר חיים ביבס, "השנה נחגוג את יום העצמאות בסימן חזרה בטוחה לשגרה. בשנה שעברה חגגנו את היום המיוחד הזה בבית, במרפסות, עם בני ביתנו. השנה, הודות לאחריות שהפגנו כולנו והודות למבצע החיסונים שהצליח, שבנו למציאות כזו שמאפשרת לנו לחגוג את יום העצמאות. אבל בדרך צנועה, עם האנשים האהובים עלינו – בני משפחה וחברים. אני מזכיר לכולנו – בתוך השמחה והרצון הגדול לחזור לשגרה – אנא, המשיכו להישמע להנחיות משרד הבריאות. המשיכו לשמור על בריאותכם ובריאות היקרים לכם ביחד נחזור לשגרה בטוחה. חג עצמאות שמח מודיעין מכבים רעות!".

אלעד שמעונוביץ', המשנה לראש העיר ומחזיק תיק תרבות ואירועים: "גם השנה לא נקיים את אירועי יום העצמאות במתכונת הרגילה שאנו כל כך אוהבים. אבל כן היה לנו חשוב לציין אותו ולייצר אירועים בהתאם למצב והנחיות הממשלה. מדובר באירועים מצומצמים, גם מבחינת משתתפים וגם מבחינה תקציבית.

Share your love
Facebook
Twitter