הטרקים הכי שווים

החיים אחרי קורונה: הטרקים הכי שווים בעולם

הבידוד והסגר בימי הקורונה השאירו לנו הרבה זמן לחשוב ולחלום על היום שאחרי, ומה נעשה בו. אצל רבים הופיע רצון להגשים חלומות ובגדול, בין היתר בשאיפה לצאת למסלול טרקים שווה במיוחד. אז עבור היום שאחרי, לפניכם מספר המלצות לטרקים שווים החל מהאפשרות של טרק האוורסט בייס קמפ בנפאל ועד לטרק בהרי האטלס.

הטרקים הכי שווים
צילום: FREEPIK
  • טרק האוורסט בייס קמפ- למי שתמיד חלם לעלות על ההר הגבוה בעולם יש טרק מושלם בנפל שייקח אותו לבסיס הראשון במסלול הטיפוס של הר האוורסט. מדובר בטרק של כשבועיים שניתן לבצעו בין החודשים אוקטובר למאי, שעולה לגובה של יותר מחמשת אלפיפ ק"מ עם מסלול מאתגר מוקף בנוף עוצר נשימה של הרי ההימליה.
  • הדרך הליקית- לא חייבים להרחיק עד קצה העולם כדי לזכות בטרק משובח. בטיסה קצרה לטורקיה תוכלו להגיע לטרק מומלץ בדרום המדינה באורך של חמש מאות ק"מ. מדובר במסלול שיצרה אישה אנגליה תושבת טורקיה, המכיל בתוכו מספר נתיבים עתיקים עוד מימי רומא. מאז פתיחתו מסלול זה זוכה להצלחה מרובה והוא עובר בתוך נופים מרתקים של יערות, עתיקות, הרים, חופים וצוקים נישאים.
  • השביל הגדול 5- עוד מסלול מומלץ ביבשת אירופה חוצה את צרפת מהים התיכון לים הצפוני. מדובר במסלול הנפרס על פני אלפיים חמש מאות ק"מ שלוקח ארבעה חודשים לסיים את כולו. המסלול עבור דרך אתרים שונים ברחבי צרפת ומעניק נקודת מבט מרעננת להכרת מדינה בחבל בורגונדי, בהרי האלפים, לאורך חוף הים ועוד.
  • האטלס הגבוה- מי שקסמי מרוקו מושכים אותו יוכל לבחור במסלול מרהיב החוצה את הרי האטלס, בארצם של הברברים, בעמקים מוריקים ובעיר מרקש שוקקת החיים. מסלול זה אורך כחמישה עשר יום ויש לבצעו בין בחודשים ספטמבר או מאי. הוא כרוך בלינת שטח ויש לעשותו בעזרת מדריך מקומי.
  • דרך האינקה- למי שמבקש מסלול טרק קצר ומפורסם בדרום אמריקה, כדאי ללכת במסלול של דרך האינקה המתחיל מהעיר קוסקו ומסתיים באתר הנודע מאצ'ו פיצ'ו. למרות היותו טרק קצר הוא בהחלט מגוון, עם אתרים ארכיאולוגיים מרשימים, יערות טרופיים ירוקי עד ופסגות הרים מעוררות השתאות.
  • ההרים השמימיים- אם אתם מחפשים מסלול אקזוטי כדאי לבחור בטרק בהרי טיאן שאן שבקירגיסטן המכונים ההרים השמימיים. מדובר בטרק של שבוע הכולל לינה בשטח שמתאים לבצעו בסוף הקיץ . הטרק יפגיש אתכם עם נופים עוצרי נשימה של אגמים קפואים, הרים נישאים, כרי מרעה ונהרות שוצפים, לצד מפגשים מרתקים עם רועים נוודים מקומיים.

 

Share your love
Facebook
Twitter