בהובלת המשנה לראש העיר עמיעד טאוב מתבצעת מהפכה חברתית במודיעין הכוללת פיתוח מענים עירוניים לתושבי העיר עבור ניצולי השואה, משפחות הצרכים המיוחדים ומשפחות ששבראשן הורה עצמאי.


רק החודש נחנך פרוייקט תיעודי לניצולי השואה בעיר. נחנכה הדירה ה21 לבוגרים עם מוגבלויות וגם חנות של המציאון המעסיקה בוגרים עם מוגבלויות. הושקה תכנית העצמה לבת מצווה לנערות עם צרכים מיוחדים ואמותיהם. ומתקיים אירוע הסיום של פרוייקט "בר מצווה" שנתי לנערים עם צרכים מיוחדים.

כמו כן, התקיים ערב מיצוי זכויות למשפחות יחידניות בהשתתפות נציגי האגף לשירותים חברתיים. משרד השיכון. הביטוח הלאומי ורשות האכיפה והגבייה. שכלל גם הופעת סטנדאפ של הדר לוי. וכן ספיישל מודיעין. ערב למשפחות המיוחדות מטעם המרכז למשפחה באגף לשירותים חברתיים.

באותו ערב נפתח בהופעה היסטורית ראשונה ומרגשת של הלהקה המשולבת "קולות שלובים". שהוקמה השנה במודיעין בניהולו של לב לופטס (אבא מיוחד ממודיעין). ובליווי של אבי גרייניק.

הלהקה משלבת נערים עם ובלי צרכים מיוחדים. כמו כן התקיימה הצגה ושיח עם היוצרות של הסאטירה המאלפת "ספיישל" העוסקת באופן הומוריסטי וגאוני בהתמודדות היום יומית של המשפחות המיוחדות.

עמיעד טאוב המשנה לראש עיריית מודיעין:

"המהפכה החברתית במודיעין נמשכת והיא כוללת יותר מתמיד פיתוח מענים של דיור תעסוקה ומיצוי זכויות הממוקדים בראיית אתגרי כל לקוח של האגף. אנחנו ממשיכים לצעוד בדרך לחלום שלנו הכולל פיתוח של כל המענים עבור אוכלוסיות האגף בתוך העיר מודיעין ומתן כלים ללקוחות להתמודדות עם אתגרי החיים".

 

מהפכה חברתית במודיעין
צילום: דוברות עיריית מודיעין
Share your love
Facebook
Twitter