טאוב

חדש במודיעין:חוגי רכיבה לילדים עם צרכים מיוחדים

עשרות הורים וילדים עם צרכים מיוחדים הגיעו ביום חמישי האחרון לפארק ענבה לאירוע החשיפה לחוגי רכיבה מיוחדת על אופניים, שקיימה העירייה בשיתוף עם עמותת סחלבים ועמותת פעול"ה.

 

במסגרת האירוע התנסו המשתתפים ברכיבה משותפת על אופני טנדם ורכיבה מודרכת על תלת אופן מותאם לילדים עם צרכים מיוחדים, מסביב לאגם בשבילים היפים של פארק ענבה.

את ההדרכה סיפקו צוות מתנדבי עמותת פעול"ה לצד מדריכי רכיבה מקצועיים של מועדון האופניים ,bikeguide הפועל בעיר יותר מעשור.

את הפרויקט של חוגי הרכיבה מובילים אגף הספורט והאגף לשירותים חברתיים בעירייה יחד עם עמותת סחלבים ועמותת פעול"ה, מתוך מטרה להנגיש את הפעילות הספורטיבית ולקדם שוויון הזדמנויות לאנשים עם צרכים מיוחדים במודיעין מכבים רעות.

חוגי הרכיבה, שיחלו את פעילותם בחודש נובמבר, יכללו רכיבה על אופני טנדם לילדים ונוער גילי 10+ ורכיבה על תלת אופן לגילי 5 עד 8. החוגים החדשים מצטרפים לחוגי הספורט והפנאי הפועלים בעמותת סחלבים עבור האוכלוסיות המיוחדות ומספקים פעילות ספורטיבית מעצימה נוספת המקדמת אורח חיים פעיל ובריא בשעות הפנאי.

הרישום לחוגים יתבצע באתר – לחצו כאן

המשנה לראש עיריית מודיעין ומחזיק תיק השירותים החברתיים, עמיעד טאוב: "חוגי ופעילות הספורט שאנו מקדמים במודיעין מכבים רעות עבור תושבים עם מוגבלויות הם משני מציאות ומקדמי שוויון. אני מודה לכל השותפים: עמותת פעול"ה בראשות אלי שרוני אגף הספורט בניהולו של עדי דויטש וכמובן לעמותת סחלבים בניהולה של מאיה וייסברג ולהדס יולס קדם מנהלת התחום. נמשיך לנוע קדימה."

המשנה לראש העיר ויו"ר עמותת סחלבים, אלעד שמעונוביץ: "חוגי האופניים החדשים שאנו מקיימים בשיתוף אגף הספורט, האגף לשירותים חברתיים ועמותת פעול"ה הוא צעד חשוב נוסף בהרחבת מערך החוגים שאנו מקיימים בשגרה עבור ילדים, נוער ובוגרים עם צרכים מיוחדים והם מהווים חלק משוויון הזדמנויות שאנו מקדמים בסחלבים בפרט ובעיר מודיעין מכבים רעות בכלל."

Share your love
Facebook
Twitter