רעות שני

חדש ברעות שני אדריכלות: מחלקת שיפוצים במודיעין

שירות חדש בעיר מודיעין מכבים רעות: מחלקת שיפוצים לבתים פרטיים ומשרדים. החברה בניהולה של האדריכלית רעות שני מציעה שירות חדש של one stop shop לשיפוצים במודיעין לכל הנדרש עבור השיפוץ.

שירות חדש ברעות שני אדריכלות: שיפוץ כולל במודיעין תחת קורת גג אחת


על פי נתונים שפורסמו ע"י הלמ"ס מודיעין מכבים רעות הינה העיר בה קיים הפער הקטן ביותר בין הצעת דירה לשיווק לבין המכירה (16 ימים) כמו כן העיר מתאפיינת בבנייה רבה למגורים ולמסחר כמו גם בעירוב שימושים דבר המייצר צורך בהתאמת ושיפוץ המבנים.

לקראת הקיץ, מעברי הדירות, שיפוצי הדירות ולאור כמות הדירות הרבה הנמכרת ומשווקת בעיר מודיעין מכבים רעות השיקה האדריכלית רעות שני, מנכ"לית רעות שני אדריכלים מחלקה חדשה המתמחה בשיפוצים קטנים ובינוניים לבתים קטנים ומשרדים תחת קורת גג אחת.



בין היתר מוצעים השירותים דלהלן: תכנון, אישורים, פינוי פסולת וכמובן ניהול כל אנשי המקצוע והצוותים (ריצוף, אינסטלציה, חשמל, צביעה, גבס, נגרות, אלומיניום\ ברזל, תאורה).

חברת רעות שני אדריכלות קיימת בעיר מאז שנת 2009 ומתמחה בתחומי ניהול התכנון וניהול הביצוע.

מנכ"לית החברה, האדריכלית רעות שני : "לאחר 13 שנים של עבודה עם תושבי העיר מודיעין ולאור התרחבות העיר כמו גם השינויים בתחומי התכנון והבנייה והצורך בהתאמת ושיפוץ מבנים זיהינו את הצורך בהקמת המענה תחת מחלקה מנוסה המציעה את כל השירותים לתושב או לבעל העסק הזקוק לשיפוץ תחת קורת גג אחת עם תודעת שירות, יכולת מקצועית וניסיון ניהולי רב שנים.

לפרטים נוספים ותיאום פגישה: 050-9907857- www.reutshani.co.il

ראיון ברדיו מודיעין בנושא המערך החדש לשיפוצים מודיעין

Share your love
Facebook
Twitter