טיפול טבעי בחרדה במודיעין

טיפול בחרדה במודיעין – טיפול בדרך טבעית

טיפול בחרדה במודיעין. חרדה היא כבר מזמן המגפה החדשה של האדם המודרני. מספר האנשים הנזקקים לטיפול תרופתי על מנת לנהל אורך חיים נורמלי עולה בכל שנה. השנה האחרונה וחוסר הוודאות רק הגדילו את מספר האנשים הזקוקים לעזרה.

לפני מספר שנים, בעיקר לאור השימוש ההולך וגובר בכדורים נגד החרדות, התחלתי לבדוק את הקיף התופעה (בדיקה לא רשמית). בכל פעם שרכשתי תרופות בבית המרקחת, שאלתי את הרוקח על כמות המרשמים שהם מספקים תרופות נגד חרדה (ציפרלקס ושות'). רוקח אחד אמר שלערכתו כל מרשם שלישי. אחר סיפר, שטווח הגילאים מתחיל בגיל 14 ולפעמים אף קודם. המפתיע ביותר היה רוקח שסיפר שטיפול בחרדה במודיעין הרבה יותר משמעותי ממקומות אחרים שהם הוא עבד.

לימים הבן שלי אובחן עם הפרעת חרדה. כאמא טובה התחלתי לחפש פתרונות טביעים לחרדה וכלים להתמודדות במצב החדש. אחד הפתרונות שהוצא לי היה טיפול ביופידבק. טיפול טבעי מבוסס נשימה. הבעיה שהטיפול לחרדה לא היה במודיעין והנסיעות לתל אביב היו מייאשות.

טיפול טבעי בחרדה במודיעין
מכשיר לטיפול בחרדה, צילום: CANVA

טיפול טבעי לחרדה

לפני מספר שבועות חברה סיפרה לי על מכשיר פלא חדש "קלמיגו". זהו מכשיר ביופידבק נשימתי לטיפול במתח וחרדה ללא תרופות. קלמיגו הוא פתרון משולב של ביופידבק נשימתי עם טיפול ארומותרפי לטיפול לא תרופתי לחרדות וללחצים. בעזרת טיפול של 3 דקות, ניתן להפחית משמעותית את הלחץ והמתח. ניסויים קליניים, הראו את כי המכשיר יעיל לפחות כמו תרופות פסיכיאטריות- זאת ללא כימיה, ללא תופעות לוואי וללא חשיפה רגשית.

למי מתאים קלמיגו- מכשיר ביופידבק נשימתי

המכשיר הינו טבעי וללא תופעות לויי ולכן מתאים לכל אדם המרגיש שהוא זקוק לרוגע ושקט נפשית הוא מתאים במיוחד לאנשים הסובלים מחרדת בחינות, מאכילה רגשית, מפוסט טראומה, מתח נפשי, לאנשים המעוניינים להגמל מעישון ולאנשים שעוברים טיפול רגשי ורוצים לשלב כלי להקלה מיידית גם כשהמטפל איננו לידם.

לפרטים נוספים ורכישת המכשיר- לחץ כאן. 

 

Share your love
Facebook
Twitter