טלפון לוויני למצבי חירום בשטח

טלפון לוויני למצבי חירום בשטח

עד לכניסתן של הרשתות הסלולריות, אדם שיצא לטיול ארוך בשטח ידע שעליו להסתמך על כישוריו, על תכנון מדוקדק ועל ניהול נכון של סיכונים, מבלי שתהיה לו עזרה במידה וייתקע או ייתקל במצב חירום. כיום המצב שונה לחלוטין מאחר שבעת מצוקה ניתן פשוט לשלוף את הטלפון הסלולרי ולחייג לחברים, למשפחה או לכוחות ההצלה. יחד עם זאת, גם בישראל ובוודאי במדינות אחרות קיימים אזורים נרחבים שאותם האנטנות הסלולריות לא מכסות, וכך אנו שבים למעשה אל המצב הקודם. את הפתרון לסוגיה זו מעניק טלפון לוויני למצבי חירום.

טלפון לוויני למצבי חירום בשטח

לטייל בשקט, להיות בטוחים

טלפון לוויני אינו פותר מאחריות של היערכות נכונה לקראת היציאה לשטח, בין אם מדובר במסע ארוך בשביל ישראל או יציאה לטרק בנפאל, בדרום אמריקה וכדומה. יחד עם זאת, גם מי שנערך נכון מבחינת ציוד, תכנון המסלול וכן הלאה עלול למצוא את עצמו במצבי חירום ובאי וודאות. אכן, מרכיב ההרפתקה בטיולים כאלו מהווה היבט משמעותי, לטוב וגם לרע, ויש דברים שאינם בשליטתנו. כך לדוגמא, לא חסרים מקרים בהם אדם נוקע או שובר את הרגל, מקרים של שיטפונות, של אובדן הדרך, של התייבשות ועוד הדוגמאות רבות. לפיכך, היערכות נכונה היא כזו הלוקחת בחשבון גם מצבים כאלו, שבהם יהיה צורך בסיוע. וכאמור, טלפון לוויני מאפשר לקרוא ולקבל סיוע בדרכים שונות אפילו אם אין קליטה סלולרית באזור. למעשה, הוא מקנה את הביטחון והשקט למטייל ולבני משפחתו, בידיעה שגם במקרה חירום ובכל מקום בארץ ובעולם ניתן יהיה לקבל עזרה.

מהו הטלפון הלוויני

טלפון לוויני הינו מכשיר קטן מימדים שנכנס לתוך טיק טיולים, שבניגוד לטלפון נייד מחובר ישירות ללוויינים החגים במסלולים בשמיים. לכן, כל עוד השמיים פתוחים הטלפון הזה מספק מאה אחוז קליטה, ואין זה משנה אם אתם באמצע מדבר סהרה או בקוטב הצפוני. חשוב להדגיש כי מדובר במכשיר יקר למדי ולכן ממש אין צורך לקנותו, אלא רק להשכירו לתקופת הטיול. כאשר הוא אתכם אתם יודעים שבמידת הצורך תוכלו לבצע מספר פעולות, כגון הוצאת שיחות גם אם אין קליטה סלולרית, או הוצאה קריאה מצוקה באמצעות לחצן ייעודי המחובר למוקד חילוץ ישראל 24/7 שפועל עם יחידות חילוץ מקומיות ברחבי העולם. כמו כן, הטלפון מאפשר להוציא בלחיצה אחת הודעת "הכל בסדר" לאנשים שמצויים ברשימת אנשי קשר מוגדרת, וגם מתלווה להודעה נקודת ציון המאפשרת להם לדעת היכן אתם נמצאים. גם אפשר לשלוח הודעות טקסט, להיעזר באמצעי ניווט מתקדמים, ועוד.

טלפון לוויני למצבי חירום בשטח
טלפון לוויני למצבי חירום בשטח. צילום: FREEPIK
Share your love
Facebook
Twitter