יש אנשים שאוהבים לראות ריסים מעוקלים ורבים. זאת כיוון שהם מקיפים את העיניים, מדגישים צורה וצבע ומאפיינים מראה מסוים לאזור הפנים. האם זה אומר שזה יפה יותר להחזיק בכמות רבה יותר של ריסים? הדבר מאוד תלוי בעיני המתבונן. לא לנו להגיד. טכנולוגיית הלחמת הריסים מאפשרת הוסיף ריסים באופן מלאכותי וזמני. הטיפול יכול להחזיק מספר שבועות.

כל כמה זמן לבצע הלחמת ריסים?

מהי הלחמת ריסים?

ראשית כל, מהי הלחמת ריסים? ובכן, מדובר על פרוצדורה קוסמטית במהלכה מדביקים על הריסים הטבעיים, ריסים נוספים. ההדבקה נעשית על ידי דבק מסוים וייעודי למטרה שחשוב לוודא שעשוי מחומרים טבעיים ותקינים. לכן כדאי לשאול את הקוסמטיקאית בכל מקרה, ולברר את הרכבו. תוצאת התהליך מאפשרת מראה ריסים צפוף, עבה וארוך יותר באופן יחסי.

את התהליך הקוסמטי יכולה להעביר קוסמטיקאית שעברה קורס הלחמת ריסים במסגרת בית ספר לאיפור באופן מקצועי והכשרתי.

מה ההבדל בין הלחמת ריסים להדבקת ריסים?

הלחמת ריסים היא לא הדבקת ריסים – אף על פי שבפועל זה בערך מה שקורה. שהרי מדובר על שתי פרוצדורות קוסמטיות שונות. כאמור, הלחמת ריסים היא טיפול קוסמטי במהלכו מדביקים את הריסים המלאכותיים על הקיימים. זאת עושים – מבלי לגעת בעפעף או בקו העין. הטיפול יכול להחזיק מעמד כשלושה שבועות, ואז יש עניין לחזור ולעשות אותו שוב באם רוצים לשמור על האפקט. זאת כיוון שהריסים פשוט ייפלו.

יש שיגידו שדילול בריסים הוא מעין תופעת לוואי לתהליך. למעשה, אם הם נופלים בקצב מסוים לא ברור איך תתאפשר הלחמת ריסים נוספת, שכן היא לא נוגעת בעפעף או בקו העין. לעומת זאת, הדבקת ריסים היא הפרוצדורה באמצעותה מדביקים את הריסים המלאכותיים ישירות על קצה העפעף.  הריסים יכולים להגיע בצורת קשת המודבקת כיחידה ולעתים מדובר בקבוצות ריסים קטנות המודבקות אחת אחר השנייה על העפעף.

החסרונות שבהדבקת ריסים

הדבקת ריסים לא מחזיקה לאורך זמן, ולמעשה ייתכן שיש עניין לחזור עליה (באם רוצים את האפקט), כל פעם שמתחילים בתהליך איפור. כך שהיא דורשת הן זמן והן אנרגיה כמו גם תשומת לב. יתר על כך, במקרה של הדבקת ריסים, הרי שההדבקה היא על קצה העפעף – מה שחושף את מי שמדביקה אותן לענייני אלרגיה, גירודים, נפיחויות ורגישויות. שהרי ציינו כבר שעל הדבק להיות טבעי ובריא ולדעתנו אין סיבה שייגע בעור.

הכשרה בבית ספר לאיפור – לכל הפחות

על כן אלו הם ההבדלים בין הפרוצדורות. כך או כך חשוב לוודא שזאת שמאפשרת את הפרוצדורה הקוסמטית עברה את ההכשרה, משתמשת בחומרים טבעיים ואיכותיים בלבד, למדה לכל הפחות קורס להלחמת ריסים במסגרת בית ספר לאיפור ונדמה שיש לה ראש על הכתפיים והבנה מעמיקה לגבי ההשלכות של התהליך.

 

צילום: FREEPIK
Share your love
Facebook
Twitter