למה כדאי לרכוש שקיות נייר חומות לבית העסק שלך

אם אתה עדיין משתמש בשקיות פלסטיק רגילות, באמת הגיע הזמן שתעבור לשקיות נייר חומות. ממש לא מדובר בהמצאה חדשה ואתה בוודאי יודע שבבתי עסק רבים משתמשים בהם. מה שכנראה לא ברור לך, הוא מדוע הם עושים זאת ולכן כתבנו את המאמר הבא.

למה כדאי לרכוש שקיות נייר חומות לבית העסק שלך

מגוון שימושים

שקיות נייר חומות משמשות כאמור בשורה ארוכה של עסקים בתור אריזות ולצורך משלוחים, כגון חנויות בוטיק, בתי קפה ובתערוכות. אין ספק שהן מהוות תחליף אלגנטי ונאה יותר לשקיות הפלסטיק ולכן אנשים גם יותר מעריכים אותן ומשתמשים בהם לאחר מכן – למשל לנשיאת פריטים ביציאה מהבית, לטיולים ולאחסון. עקב השימושיות שלהן, כאשר אתה ממתג אותן עם לוגו או סלוגן של העסק הן גם הופכות לכלי פרסומי משמעותי, ועל כך נרחיב בהמשך.

התאמה אישית לצרכים

כדאי להבין שתחת המונח שקיות נייר חומות מסתתרת קשת רחבה של אפשרויות, שאותן ניתן להתאים במדויק לצרכי העסק, ללקוחותיו ולמוצריו. למשל, ישנן שקיות נייר חומות המיועדות למאפים, שקיות נייר המגיעות עם ידיות עגולות או שטוחות לנשיאה נוחה, שקיות המיועדות לביגוד והנעלה, שקיות לעוגות, שקיות עם חלון וכן הלאה. ההתאמה ניכר בין היתר בתצורת השקית ובגודלה, בחוזקה וביכולת נשיאת המשקל, בכמויות המבוקשות ובעיצוב מיוחד.

עניין של תדמית

כידוע, בשנים האחרונות אנשים נעשו הרבה יותר מודעים לסוגיות של איכות הסביבה. בניגוד לשקיות הפלסטיק שהן מוצר חד פעמי ולא מתכלה, לא ממוחזר ופוגם בסביבה, שקיות נייר הן מוצר אקולוגי וממוחזר, מתכלה ואינו מצריך כריתת עצים או מזהם את הסביבה. למעשה, בישראל ובמדינות רבות נוספות הפסיקו לחלק בחינם את שקיות הניילון בדיוק מסיבה זו. לפיכך, אין זה רק עניין של חזות השקית המכובדת והאלגנטית שמשליכה על תדמית העסק, אלא גם המודעות לאיכות הסביבה שמרבית הלקוחות יודעים להעריך.

מיתוג ופרסום

באותו הקשר, שקיות נייר חומות יוצרות שטח די נרחב (כתלות בגודל השקית) לתכנים שיווקיים. בעיקר נהוג להדפיס עליהן את הלוגו ואת שם העסק, אבל אפשר להדפיס גם סלוגנים, פרטי התקשרות, כתובת ועוד – בהתאם להעדפות ולמגבלות הגודל של השקית. בזכות ההתקדמות הטכנולוגית בעולם הדפוס, ניתן לבצע הדפסות מאוד מדויקות, מכובדות ונאות בשלל פונטים וצבעים, וכך השקיות שעימן יוצאים הלקוחות או מגיעות אליהן במשלוח הופכות לחלק אינטגראלי ממערך השיווק והמיתוג של העסק.

צילום: FREEPIK
Share your love
Facebook
Twitter