לפעמים נוצר מצב שבו עלינו לאתר אדם מסוים ולקבל עליו מידע עסקי. ולא מדובר בסקרנות או בחטטנות, אלא במידע שעלול להשפיע על שיתוף הפעולה שלנו עם אותו אדם. אנו נמצאים בקשר יום יומי עם אנשים שונים ונהנים לקבל אותם לשירותינו כלקוחות או כשותפים עסקיים. אבל לפני שמבצעים עסקה גדולה, עלינו לוודא שאנו יכולים לסמוך על אותם אנשים, בייחוד כאשר מדובר בביצוע עסקאות גדולות שישפיעו על העתיד הקרוב והרחוק.

איך משיגים את המידע על האדם?

אנשים רבים חושבים שכדי להשיג מידע על אדם זה או אחר, מספיק לעשות גוגל והכול מסתדר. אך זה לא תמיד כך, לא כולנו יודעים לבצע חיפוש כמו שצריך, ולא פעם איננו מגיעים למידע שאנו באמת צריכים. כך קורה שייתכן שנחתום על חוזה התקשרות עם אדם המנסה להסתיר את העובדה שהוא נמצא כרגע בפשיטת רגל. טוב שיש חברה אחת שיכולה להפוך את הקערה על פיה: מודיעין עסקי  מאפשרת לכם להזמין מידע מלא על האדם או החברה ולקבל את התמונה המלאה שאתם מבקשים במטרה לדעת אם קיימים לאותו אדם חובות כספיים כלשהם. בחברה תמצאו דוחות שונים, החל מדוחות בסיסיים ועד לדוחות מפורטים היטב, שאף קובעים את רמת הסיכון ורמת ההתקשרות עם האדם.

משיגים אנשים ומחפשים מידע על אדם

עם חברת דאטהצ'ק תוכלו להשיג כל מידע רלוונטי שתבקשו על אדם. החל ממידע שמופיע ישירות ברשת, ועד למידע שאולי אותו אדם מנסה להסתיר. באמצעות דוחות אמינים וגם אתר מיי ניים, ניתן למצוא כל מידע על כל אדם, הכולל מידע פרטי, משפטי, איתור כתובת, המצב הכלכלי של אותו אדם, המצב של בעלי המניות, צווים ועיקולים ועוד. ניתן לחפש מידע באופן עצמאי, או לפנות לצוות המנוסה של דאטהצ'ק על מנת לקבל מידע מקצועי יותר.

מתי כדאי לחפש מידע על האדם עצמו?

קיימות סיבות שונות שבהן נרצה לאתר מידע על אדם מסוים. אחת הסיבות הבולטות יותר שהוזכרו מקודם היא חתימה על עסקה משמעותית. ברגע שמדובר בשותפות עסקית או בעריכת עסקה על אלפי או מיליוני שקלים, יש צורך לבדוק אם לאדם באמת יש את הכסף הדרוש כדי לקיים את כל הבטחותיו, או שהוא מנסה להיתפל לבעל עסק כדי שזה יוכל לעזור לו להיפטר מחובותיו הוא.

אבל קיימים גם חיפושים שיש צורך לעשות בדיעבד. למרבה הצער, קיימים לא מעט מקרים שבהם השותף בורח לחו"ל או נעלם ואינו עונה לטלפון. או אז יש צורך לבצע בדיקה מעמיקה כדי לבחון מדוע הוא נעלם וכיצד ניתן לאתר אותו לפני שיהיה מאוחר מדיי. מכל מקום, מומלץ שלא להגיע למצב הזה, אלא לבצע מראש את כל הבדיקות הדרושות.

עורכים חוזה מקצועי ונערכים היטב

לאחר בדיקה מעמיקה של האדם שעמו אתם רוצים להיכנס לשותפות, מגיע השלב שבו אתם עומדים לחתום על חוזה. אבל גם אז חשוב להיות זהירים ולנסח את החוזה היטב. חשוב לערוך חוזה ומאורגן ומסודר ולהתייחס לעניינים ממוקדים. לדוגמה, אחד הסעיפים שחשוב לכלול הוא מה כוללת השותפות? כלומר, מהו התפקיד שלכם בעסק ומהו תפקיד השותף שלכם? כאן המקום להיות קטנוניים ולפרט כל סעיף וסעיף עד אשר כל אחד ידע מה נמצא באחריותו של מי. נקודה נוספת שאותה יש לציין בחוזה היא כיצד ימומן העסק. על מי ייפתח חשבון הבנק? האם יהיה חשבון בנק משותף לשני העסקים? איזה חלק יקבל כל אחד מבעלי העסקים וכיצד יועבר הכסף בין השותפים?

צילום: FREEPIK
Share your love
Facebook
Twitter