מחפשים חברת לוגיסטיקה? תכירו את פרידנזון

מחפשים חברת לוגיסטיקה מוכרת ומומלצת? הכירו את פרידנזון הנמנית על החברות המובילות והוותיקות בישראל בעולם הלוגיסטיקה. החברה מספקת שירותים בסטנדרטים גבוהים ביותר של מקצועיות ואמינות תוך עמידה בדרישות ותקנים בינלאומיים מחמירים.

בחברה הפועלת עוד משנת 1975 עובדים כארבע מאות וחמישים איש, כולם בעלי רמה גבוהה של מקצוענות ומיומנות. אנשי הצוותים מספקים לכל לקוח בעולם ובישראל מעטפת שירות מקיפה ושלמה עבור צרכי לוגיסטיקה בפריסה בינלאומית וארצית. מעטפת השירות השלמה ניכרת במערכות ניהול איכות קפדניות, בסוכני מטען בכל נמל ברחבי העולם, בציי רכב, מחסני לוגיסטיקה למטענים וניהול מלאי וציוד מקצועי ומתקדם לפרויקטים בכל רמת מורכבות.

חברה יעילה, יציבה וחדשנית

חברת לוגיסטיקה פרידנזון היא ללא ספק גורם מקצועי ומוביל, יציב וחדשני לעבודה בתחומי הלוגיסטיקה. בתור התחלה, מדובר בחברה הפועלת בתחום כבר יותר מארבעים שנה, שיש לה היכרות רבה, ידע עשיר, קשרי מסחר ושיתופי פעולה עם ספקים בארץ ובחו"ל. זאת לצד היותה חברה גדולה המנהלת ביד רמה מערך איכותי ויעיל.

בנוסף, בחברה עובדים עם מודל שירות יעיל במיוחד שחוסך בעלויות ובזמן, המספק תחת כתובת אחת מענה עבור כל צורכי הלוגיסטיקה ושרשרת האספקה, לרבות שימוש באמצעים של החברה כמו מרכזי לוגיסטיקה וציי רכבים ומשאיות. יתרה מכך, פרידנזון מנוהלת מתוך שאיפה להמשיך ולהיות חוד החנית עם תפיסה של חדשנות טכנולוגית וניהולית, הרחבה של סל השירותים ומתן פתרונות ייחודיים שאותם היא משלבת בכל הליכי ושלבי הניהול הלוגיסטי ומערכי השילוח.

פתרונות מתקדמים לכל צרכי ותחומי הלוגיסטיקה

בזכות ניסיון של מעל לארבעה עשורים, לחברת פרידנזון יש את כל הכלים מקצועיים על מנת ספק פתרונות יעילים, מקיפים ומתקדמים לכלל צרכי שרשרת האספקה ולכל תחום לוגיסטי. יכולותיה המקצועיות נשענות על תשתיות נרחבות וצוות מיומן ואחראי, ושירותיה מסופקים לגורמים מענפים שונים במשק – לרבות חברות מתחומי הרכב, מזון, אנרגיה ותשתיות, מוצרי צריכה, חומרים מסוכנים וכימיקלים, חברות יצוא ויבוא ועוד. כל זאת עם מעטפת שירות מלאה וראייה מקיפה של צרכי הלקוח שנהנה ממענה מותאם אישית.

מעבר לכך, החברה מספקת שירותים נוספים הכוללים למשל הובלת מטענים על רכבות בפריסה ארצית, ושירותי מנוף עם צי של מנופים בעלי כושר פריקה של עד ארבעים וחמישה טון. זאת לצד שירותים נוספים כמו ביטוחי מטענים המובלים באוויר ובים, טיפול בכל הקשור לעמילות מכס, אחסנה ומסופי מטען, מימון וסחר, סוכנויות אניה ועוד.

צילום: FREEPIK
Share your love
Facebook
Twitter