רות עפרי טאוב היא מעצבת פנים במודיעין המתמחה בעיצוב בתים ומשרדים וכן בעיצוב בתים נגישים ומשרדים נגישים והנגשה של מקומות לנכים קשישים ואנשים עם מוגבלויות.

הסיפור שלי?

רות עפרי טאוב היא מעצבת פנים במודיעין בוגרת ‘שנקר’ המתמחה בעיצוב מסחרי ובעיצוב בתים. בעבר שימשה כעו"ד בתחום הציבורי וכיו"ר עמותת אופק המלווה אנשים עם מוגבלויות. עפרי טאוב בת 40 נשואה ואם לחמישה ומתגוררת במודיעין מאז שנת 2003. טאוב היא חלק מקהילת העסקים במודיעין. 

שו"ת עיצוב פנים עם רות עפרי טאוב

1.אילו אלמנטים מגדירים את סגנון העיצוב שלך.

סגנון העיצוב שלי מותאם כמובן לצורך ולפרוייקט. אבל באופן אישי אני מתחברת לסגנון האקלקטי. לעיצובים וקווים נקיים לצד שימוש במוטיבים גיאומטריים ובצבעי שחור ולבן.אני שמה דגש רב על הפרקטיות בעיצוב ועל יצירת עיצוב שיוכל לשמש את הלקוח בנוחות ביום שלאחר העיצוב.

2. עד כמה הלקוח יכול להיות מעורב בפרוייקט?

זוהי אחת השאלות החשובות. מצד אחד יש לקוחות שמעדיפים לתת לי חופש ויצירתיות מלאה או כאלו שמתקשים בקבלת החלטות. מצד שני יש כאלו שרוצים להיות מעורבים בכל שלב.  מבחינתי הכל לגיטימי ולכן אני יוצרת כבר בשלב הראשוני ובפגישות ההכנה עם הלקוחות תיאום ציפיות מלא מראש.

3.איך את מנהלת את הפרויקטים?

מעצב טוב זה לא רק עניין של טעם. חשוב להבין את החזון של הלקוח ומשם לפרוט לאבני דרך את השלבים ועל פיהם לתכנן את הפרוייקט החל מתכנון וכלה ברכש והתקנה. אני שמה דגש רב על הסינרגיה בין השלבים החל משלב התכנון של תכניות חשמל ומיזוג דרך גימורים ואפילו בבחירת האריגים והצבעים.

 4. מה הייחוד של העסק שלך?

בראש ובראשונה היכולת להביא תוצאות ללקוח  ביחסי עבודה טובים ונעימים ובהתאמה אישית TAILOR MADE.  בנוסף הרקע והניסיון שלי בתחום ההנגשה של בתים ומשרדים לאנשים עם מוגבלויות וההכרות האישית שלי מהבית ומהעמותה שהקמתי בתחום מאפשרת לי לתת מענים מקצועיים בתחום שחייבים להתמחות בו ולהכיר את הצרכים הייחודיים של הלקוח.

5. מה כוללת ההתמחות בעיצוב פנים לאנשים עם מוגבלויות?
התאמה של הבית או המשרד לאנשים עם מוגבלויות והפיכתו למקום עם נגישות במקביל לעיצוב איכותי, עדכני ומוקפד המותאם לדרישות הלקוח. נגישות לבעלי מוגבלויות מחייבת הבנה בעולם הצרכים המיוחדים וכוללת בין היתר:התאמת דרכי גישה, הנגשת פתחים וחדרים, מתן פתרונות לחדרי הסניטריה, המטבחים והשינה, התאמת רצפות ותאורה ועוד.

למאמר בנוגע להנגשת הבית לקשישים לחצו כאן

פרטי התקשרות עם מעצבת הפנים רות עפרי טאוב: 

כתובת: מגדלי פלטינום שדרות הרכס 13 מודיעין
אתר:קישור לאתר –  www.ruthofritaub.com
רשתות חברתיות:לכניסה לדף הפייסבוק לחצו כאן
טלפון:052-8721173

עיצוב בית במודיעין בשכונת השבטים בסגנון כפרי

עיצוב בית במודיעין
עיצוב בית במודיעין צילום באדיבות רות עפרי טאוב עיצוב פנים

טיפים להנגשת הדירה

Share your love
Facebook
Twitter