מרוץ מודיעין 2019

מרוץ מודיעין 2019 – סיכום המירוץ

טקס מרוץ מודיעין 2019 הסתיים עם יותר מ-9,000 רצים ורצות. המרוץ התקיים בסוף בסוף השבוע האחרון (22.11.19). זהו במרוץ מודיעין ה-15 בו נהנו אלפי משתתפים מאירוע ריצה ספורטיבי שכלל ארבעה מקצי ריצה תחרותיים ושני מקצים עממיים. 

מרוץ מודיעין אורגן על ידי אגף הספורט בעמותת סחלבים, נפתח בכינוס של המשתתפים בפארק הדגים. שם נערך הפנינג ססגוני לכל המשפחה עם מתנפחים, שולחנות משחק, עמדות צילום ומידע. בנוסף הוצבו במקום דוכני מכירה של מוצרי ספורט בהנחה. לאחר שכל המשתתפים קיבלו את חולצות המרוץ, ועשו חימום, התכנסו ראשוני הרצים על קו הזינוק.

המקצה הראשון של המרוץ שהוזנק היה של חצי המרתון. אחריו, בזה אחר זה הוזנקו יתר המקצים: 10, 5, 1.8 תחרותי, 1.8 עממי וכן מקצה האפרוחים בו רוצו יחד עם הורים, מאות ילדים בגילאי 7-3.

על קו הזינוק עמדו במקצים השונים אלפי רצים, חברי נבחרות ריצה, חיילים, צעירים, ותלמידים, חברי מועצה וכן נציגות מכובדת של עובדי העירייה ומנהלים מבתי ספר, שכמו מורים רבים נתנו דוגמה אישית לתלמידים ורצו עימם, לרבות המורים לחינוך גופני שהכינו את התלמידים למרוץ.

בתי הספר הצטרפו לחגיגה הספורטיבית

היענות גבוה נראתה בקרב בתי הספר בעיר ובראשם את בית ספר עירוני ג' שלקח ברצינות את האירוע כאשר כ-400 תלמידים ומורים מבית הספר נרשמו והשתתפו במרוץ. כמו כן צוינו בתי הספר אסיף עם 260 תלמידים, ענבלים ועירוני ב' עם יותר מ-200 תלמידים וכן בתי הספר, אלונים, יחד, רמון, שיבולים, עמית, דרכי יהודה, ויזמה אותם ייצגו כ-150 תלמידים מכל בית ספר.

גם אורט עירוני ד' לקחו חלק ותלמידים עזרו בצד הלוגיסטי של המרוץ. הם תרמו רבות להצלחתו בנקודת חלוקת המים, חלוקת ערכות הכוונת הרצים ובחלוקת המדליות. בתי הספר היסודיים אופק, דורות ועמית השתתפו גם הם והוסיפו אווירה על המסלול כאשר יצאו לעודד את הרצים מחוץ לבית הספר. קבוצה מיוחדת שהגיעה למרוץ הייתה קבוצת הגמלאים, דיירי "מודיעין פאלאס" שלקחו חלק פעיל מאוד באירוע הספורטיבי.

חברת ריל-טיימינג ניהלה את הריצה.היא הפעילה מערכת ממוחשבת שסקרה את התוצאות האישיות של כל הרצים לפי מקצים וגילאים. במקצה הראשון של ה-21.1 ק"מ, סיים דוד ניב, את המסלול בזמן הקצר ביותר, תוך שעה, 23 דקות וחמישים ותשע שניות.  בהפרש של חמש שניות בלבד היה זה שי גלינויר פלד שסיים במקום השני. את המקום השלישי תפס טל כרמל שגמע 21.1 קילומטרים בשעה 25 דקות ו-21 שניות.

מקום ראשון בנשים: רעות רוטנברג

רעות רוטנברג זכתה במקום הראשון במקצה הנשים, שסיימה את החצי מרתון אחרי 01:36:39. קטי אלמוגי, זכתה במקום השני אחרי שחצתה את קו הסיום אחרי 01:37:18. את המקום השלישי תפסה הינדי גינזברג שסיימה את המקצה לאחר שעה 39 דקות ו35 שניות.

את מקצה העשרה ק"מ הזניק ראש העיר חיים ביבס. במקום הראשון זכה אליהו נקש, שסיים את המסלול תוך 35:49 דקות בלבד. את המקום השני, בהפרש של דקה וקצת, לקח תדהר וייס בתוצאה 37:02. בקרב הנשים הייתה זו הדר אופיר שסיימה את המסלול בתוצאה 39:01. אורלי אלמגור לוטן סיימה שנייה בזמן של 44:45. מעט אחריה הגיעה גאולית ענבי שסיימה בזמן של 44:55.

בסוף מרוץ מודיעין 2019 טקס חלוקת גביעים התקיים בסוף המקצים בפארק הדגים

Share your love
Facebook
Twitter