מרפאה חדשה במודיעין

מרפאה לטיפול באחת ההפרעות ההורמונליות הנפוצות ביותר בקרב נשים תפתח במודיעין

 בשורה לנשות העיר מודיעין – קופת חולים מאוחדת הודיעה על פתיחת מרפאה ייעודית במסגרת מרפאת פוריות הפועלת בעיר, שתציע טיפולים מתקדמים לנשים הסובלות מהפרעות הורמונליות בדגש על תסמונת ה PCO- (שחלות פוליציסטיות), אחת הנפוצות והשכיחות אשר פוגעת בפריון האישה ובסיכוי להרות.

הצוות המוביל של המרפאה כולל את ד"ר שי אליצור – רופא בכיר במאוחדת, מומחה בפריון האישה, נטלי ברוך – אחות אחראית על תחום פוריות האישה באזור מודיעין, והדיאטנית גפן יהודית.

 

תסמונת ה PCO – נחשבות לאחת התסמונות הנפוצות בקרב נשים בגיל הפריון. בישראל בין 20%-%25 מהנשים בגיל הפוריות עלולות לסבול מתופעות הנלוות לתסמונת. לנושא משמעויות רבות בהן: פגיעה בפריון האישה, השמנת יתר שמלווה בלחץ דם גבוה, סוכרת ועוד.

במסגרת מרפאת הפוריות הפועלת במודיעין סניף עזריאלי, תיפתח מרפאה חדשה וייעודית לנשים עם PCO. לטובת המרפאה, שתעבוד אחת לחודש, יעמוד צוות רב מקצועי מטעם מאוחדת שיעניק מעטפת טיפולית רחבה למטופלות פוריות הסובלות משחלות פוליציסטיות.

 

ד"ר שי אליצור: "הטיפול שאנו מציעים במרפאה החדשה מיועד לנשים שמעוניינות להרות וחוות קשיים עקב שחלות פוליציסטיות. מדובר בטיפול מותאם אישית המלווה על ידי מומחים ודיאטנים".

 

הדיאטנית יהודית גפן תפגוש את המטופלות בסניף ברכה על המהלך. "מדובר בתסמונת הנגרמת בעקבות התנגדות של הגוף לאינסולין בנוסף עודף משקל וחוסר פעילות גופנית, עלולים להחמיר את התופעה", אמרה ברוך והוסיפה כי: "מחקרים הראו שלתזונה יש השפעה גדולה מאוד לטיפול. תזונה מותאמת יכולה לסייע ולשפר את סיכויי הפוריות בנשים עם שחלות פוליציסטיות".

 

ד"ר אליצור מסביר את חשיבות פתיחת המרפאה החדשה בעיר: "אחרי לא מעט מחקרים שנעשו בנושא פוריות האישה ותסמונת PCO בפרט, היום אנחנו מבינים שיש קשר ישיר בין תזונה ומשקל לבין השפעת התסמונת על פוריות האישה. המידע שהתקבל במחקרים לצד שכיחות התופעה בקרב נשים בגיל הפוריות הובילו אותנו להחלטה להכניס אפשרות לקבל טיפול מתקדם ומשולב במטרה לסייע לנשים להגדיל את הסיכויים שלהן להרות".

 

מרפאת PCO תפעל ממרפאת מודיעין סניף עזריאלי. המרפאה תפעל פעם בחודש.

 

למידע נוסף:

 

טלפון  – 08-9737015

דוא"ל – pt.modiin@meuhedet.co.il

 

Share your love
Facebook
Twitter