בשבוע שעבר התקיים טקס לחנוכת שני סניפים של תנועת הנוער "בני עקיבא" בעיר. הטקס התקיים בהשתתפות ראש העיר חיים ביבס, וחברי מועצה ובהם מ"מ ראש העיר, שלפה פסי המשנים לראש העיר עמיעד טאוב ואלעד שמעונוביץ, מחזיק תיק הנוער, רן שגב, יוסי אביבי ועמיחי זליג. בנוסף לקחו חלק בטקסים רבני העיר, הרב אלחרר והרב צ'יקוטאי, ונציגי בני עקיבא.  

הסניף הראשון שנחנך הוא סניף תנועת הנוער "בני עקיבא" רע"מ, בשכונת משואה.

מדובר על הסניף הוותיק והגדול ביותר מבין סניפי תנועת בני עקיבא. ובו נמנים כ-800 חניכים. הסניף השני שנחנך הוא סניף בני עקיבא נופים. מדובר על הסניף החדש בעיר שהוקם השנה. ומונה נכון לעכשיו כמאה חניכים. כל סניף משתרע על כ-200 מ"ר. הכוללים חדרי פעילות. שירותים. מטבחון. וחצר.

לתנועת הנוער בני עקיבא ארבעה סניפים בעיר בהם קרוב ל-3,000 חניכים. והיא מהווה תנועת הנוער הממלכתית-דתית הגדולה ביותר בעיר.

ראש העיר חיים ביבס אמר בטקס כי

"העירייה תמשיך לפעול להקמתם של מבני קבע עבור תנועות הנוער ברחבי העיר. מתוך השקפה כי החינוך הבלתי פורמלי חשוב ויקר ערך. עבור הדור הצעיר בהיבטים רבים ערכיים. אישיים וחברתיים. ואנו גאים בכך שעירנו נמצאת בצמרת הערים בהן אחוז הילדים והנוער הינו בין הגבוהים ביותר אשר חברים בתנועות נוער."

עמיעד טאוב המשנה לראש העיר:

"שהחיינו והגיענו לזמן הזה. זכות גדולה לחנוך בית קבע לסניף רע"מ ובית חדש לסניף נופים. בית אינו פרי אבניו ועמודיו אלא פרי של השוכן בו. הבית הוא תבנית נוף מולדתנו והוא המבטא את אישיותינו. בית סניף רע"מ ובית המדרש לזכרו של צביקה זימן ז"ל ילוו את הילדים שלנו במהלך כל חייהם. תמיד יזכרו איפה ינקתם ערכים ומאיזה שבט הם. יחד נמלא את המבנה הפיזי בטוב, בערכים ובתוכן. תודה מיוחדת לכנה הקומונרית הנהדרת וצוות המדריכים, ההורים והחניכים המדהימים שהם תפארתה של העיר".

רן שגב, מחזיק תיק הנוער:

"כל חנוכה ופתיחה של סניף תנועת נוער בעיר היא חשובה ומשמעותית לחיזוק הפעילות והכנסת בני נוער נוספים למסגרת חינוכית וערכית שמובילה לעשייה חברתית, שירות צבאי משמעותי ועוד. יחד עם אגף חברה, נוער וצעירים נמשיך להשלים ולהקים מבנים לכל תנועות הנוער בעיר".

Share your love
Facebook
Twitter