נמאס לכם מאטרקציות בנאליות? צאו לגלות פעילויות מיוחדות ומהנות

הנה הגיע עוד חופש ו/או סוף שבוע בו אתם שוברים את הראש מה לעשות ואיך להעביר את הזמן לכם ולילדים, וכל פעם אתם מוצאים את עצמכם עושים פעילות או אטרקציה משפחתית שכבר הפכה להיות נדושה וצפויה. לרוב הבחירה שלכם באטרקציה כזו או אחרת נעשית על פי מה שקרוב, זמין או האפשרות הכי מהירה שמצאתם לחיפושים שלכם אחר אטרקציות מומלצות – אך לאחר קריאת כתבה זו אין ספק כי תדעו כיצד לבחור לפעם הבאה את האטרקציה השווה ביותר שתעשו, כי כאן פירטנו על חמש אטרקציות לא שגרתיות ומהנות לפי ההמלצות שנתן לנו צוות המומחים בפורטל קרמל, שהוא הפורטל הגדול והמקיף בארץ לאטרקציות, אירועים ופעילויות פנאי וכיף.

טיסה בכדור פורח

משפחות אמיצות לא פחד גבהים מוכרחות לנסות את החוויה המרגשת והמלהיבה שהם לא ישכחו הרבה מאוד זמן, כאשר כל המשפחה תרחף יחד בגובה בכדור פורח ענק ובטיחותי שיאפשר להם לחזות בנופים מרהיבים, מרחבים טבעיים ומיוחדים וכמובן אוויר נעים שניתן להרגיש רק בשמיים.

את הטיסה בכדור פורח ניתן לעשות בצפון, מרכז או דרום הארץ באמצעות חברות מקצועיות העורכות טיסות פרטיות ומודרכות בכדורים פורחים. יש לקחת בחשבון כי טיסה בכדור פורח נעשית לפי תנאי מזג האוויר, וכן היא מתבצעת רק בשעות הבוקר המוקדמות כדי לאפשר ראות מיטבית ומינימום רוחות.

סיור במרכז מבקרים

מרכז מבקרים הוא מקום תיירותי המיועד להעניק מידע רב למבקרים בו בנוגע למהות המקום, הרקע להקמתו, התהליכים שמתבצעים בו ועוד שלל סיפורים מרתקים ומעניינים שיעניקו למשפחות חוויה לימודית מהנה. ישנם בארץ סוגים רבים ומגוונים של מרכזי מבקרים הפתוחים לקהל הרחב כמו מפעלים, אתרי מורשת, תעשיות ומרכזים אחרים בהם ניתן ללמוד המון וליהנות מסיור חווייתי.

החלקה על הקרח

אלו שמחפשים אחר אטרקציה אקטיבית שתתאים לכל המשפחה כדאי שילכו להחליק על הקרח, לא בחרמון או באתרי סקי ברחבי העולם אלא במתחם סגור וייעודי לכך הנמצא באזורים שונים ברחבי הארץ. החלקה על הקרח נעשית באמצעות מגלשיים מיוחדים, שאלו מאפשרים שיוט מהנה ומאתגר על גבי רצפת קרח חלקלקה במיוחד. אטרקציה זו יכולה להיעשות בקיץ ובחורף, כיוון שמתחם ההחלקה נמצא בתוך מבנה סגור ואינו תלוי בהשפעות מזג האוויר.

זוהי דרך נהדרת ללמד ילדים קטנים לשלוט על היציבה ושיווי משקל, כאשר מתחמים רבים מציעים ציוד ואביזרים מיוחדים לגלישה בטוחה וכיפית לצעירים או מבוגרים חסרי ביטחון וניסיון על קרקע חלקה.

חדר בריחה פתוח

וודאי התנסיתם לפחות פעם אחת בחוויה של חדר בריחה, שהיא חוויה מגבשת במיוחד בה כל המשתתפים פועלים יחד בשיתוף פעולה כדי לפתור חידות ומשימות ולברוח מהחדר בזמן. במקום ללכת לעוד חדר בריחה מוכר ואף צפוי, כדאי שתנסו את המשחק החוויתי של חדר בריחה פתוח הנערך בשטח פתוח ולא בתוך חדר סגור. מאפייני המשחק זהים לאלו שקיימים במתחמי חדרי בריחה רגילים, אך החידות והמשימות מורכבות ומהנות יותר כיוון שהן נעשות בחלל פתוח ובאזורים שונים ברחבי העיר.

רכיבה על סוסים

אטרקציה נוספת וחווייתית למבוגרים וילדים היא רכיבה על סוסים, שתקנה לרוכבים הנאה גדולה וגם תקנה ערכים רבים נוספים – גם מבחינה גופנית וגם מבחינה נפשית. רכיבה על סוס תאפשר שיפור של היציבה, רכישת מיומנויות לשליטה על הגוף וחיזוק השרירים וגם מקנה תחושות נעימות ומרגיעות הודות החיבור לטבע במהלך הרכיבה, וכן גם הלך הרוח הנעים של הסוס עליו רוכבים שמציית לרוכב שנמצא על גבו.

Share your love
Facebook
Twitter