עדלאידע במודיעין

עדלאידע במודיעין. עשרות אלפי משתתפים

כ-15 אלף צופים וכ-2,000 צועדים השתתפו ביום שישי האחרון בעדלאידע ה-18 של מודיעין מכבים רעות. שעמדה השנה בסימן 70 שנים למדינת ישראל. התהלוכה הונגשה גם השנה לצופים עם מוגבלויות שונות, כאשר לצופים לקויי הראייה הועברה קריינות סימולטנית באמצעות אוזניות.

בעדלאידע צעדה התהלוכה הססגונית והמרהיבה לאורך רחוב עמק החולה. בהשתתפות תלמידי שכבות ד’ מכל בתי הספר היסודיים בעיר. ומבית הספר לחינוך מיוחד “פסיפס” – שהובילו את התהלוכה. התלמידים, שעבדו על התלבושות והמיצגים שלהם, לקחו את נושא יום הולדת ה-70 של המדינה למקומות שונים ומגוונים.

בתהלוכה ניתן היה לראות גם את הליצנים הקהילתיים של מחלקת הנוער והצעירים. ואת ילדי החוגים של עמותת סחלבים. קבוצות אקרובטיקה, מחול וג’אז, וכמובן את נציגי תנועות וארגוני הנוער הרבים הפועלים בעיר. לאורך כל התהלוכה הוצגו מכוניות עתיקות כדוגמת הסוסיתא המפורסמת. ג’יפ משנת 48′, אוטובוס ואמבולנס עתיקים, דמויות מודי שצעדו בתהלוכה וחברי מועצת העיר שהתלבשו כרקדני הורה ואף רקדו ריקודי עם בתהלוכה.

במקביל לצעדה, באזור פעל גם מתחם פעילויות עם מתנפחים, יריד שעשועים, סדנת “בועות של חלומות”, פינת איפור ועוד. בסיום התהלוכה נהנו כ-5,000 ילדים ונוער מהזמרת נועה קירל שסחפה את הקהל במופע ממיטב להיטיה.

י

ראש העיר, חיים ביבס: “מדי שנה, הופכים רחובות העיר לצבעוניים ושמחים בחגיגה העירונית הגדולה של העדלאידע, והשנה הייתה זו שמחה כפולה בשל החגיגות לציון שבעים שנה למדינה. אני רוצה להודות לאלפי התושבים ולמבקרים, שהשתתפו באירוע הענק בו לקחו חלק ועמלו רבות תלמידי העיר וצוותי בתי הספר היקרים, חניכי תנועות הנוער, מתנדבים וכל הכוחות המקומיים שחברו יחד כדי ליצור את האווירה הקהילתית המיוחדת כל כך של עירנו.”

חבר המועצה ומחזיק תיק התרבות, אלעד שמעונוביץ: “שילוב הנושא של יום הולדת 70 שנה למדינת ישראל עם העדלאידע המסורתית שלנו יצר השנה אירוע צבעוני ומוצלח במיוחד. שחיבר בין רבדים שונים מתוך ההיסטוריה של המדינה ודור העתיד שאלו הילדים שלנו.”

מנהל אגף תרבות ואירועים, אלון שמידט: “ההתרגשות וההכנות שלפני אירועי פורים מוכיחות שנה אחרי שנה את הצורך באירוע העדלאידע. ההירתמות והחשיבה של קהילות בתי הספר, הצוות החינוכי ומינהל החינוך באות לידי ביטוי בצורה מקצועית וחינוכית ועל כך תודתי. היה כיף לראות את אלפי התושבים שלנו באים ונהנים מאווירה פורימית צוהלת ולראות כיצד עברו להם שבעים שנה בשעתיים. להתראות באירועי התרבות הבאים.”

 

עדלאידע מודיעין

 

View this post on Instagram

 

A post shared by amiad taub (@amiadtaub777)

Share your love
Facebook
Twitter