פורים במודיעין כמו בכל הארץ יהיה השנה קצת אחר, הגבלות הקורונה טרם הוסרו בדגש על איסור על התקהלויות. השנה החג יחול בימים חמישי ושישי 25.2-26.2. טרם ידוע כיצד יראה חג זהאבל בעירייה נערכו לקראתו עם אירועים צבעוניים, שלוקחים בחשבון את האיסור על ההתקהלויות.

עכשיו ברור כבר לכולם שפורים 2021 הולך להיות שונה מחג פורים שאנו רגילים. לפני שנה בדיוק, בפורים 2020, התחילו מקבלות הקורונה ורגע אחרי סיום החג נכנסו לסגר הראשון. כדי להשאיר אפילו במעט את אווירת החג אגף תרבות ואירועים במודיעין  הכין תכנית שמחה כיאה לרוח החג ומותאמת למצב.

פורים המודיעין יפתח בקריאת מגילה בדייב אין

ביום חמישי 25.2, ערב חג פורים, יפתח בקריאה במגילה פומבית בהתאם להנחיות משרד הבריאות. הקריאה תתקיים במתכונת של דרייב אין, התושבים יוכלו לצפות ולהשתתף בקריאה כשהם במכוניות שלהם. האירוע יערך במגרש החניה של מרכז הספורט העירוני, ברחוב גינת זבולון בין השעות 18:00 עד 20:00. ללא תשלום ובהרשמה מראש באתר העירייה – https://tarbutmodiin.smarticket.co.il/event/102

אירועי פורים
הטרובדורים מירושלים צילום: בן גולדשטיין

תערוכות מסכות מקוונת

תערוכת המסכות תעלה באתר העירייה ביום חמישי.  התערוכה מציגה מגוון של מסכות יצירתיות שעשו תושבים. ניתן עדיין לשלוח תמונה עם מסכה ופרטים של  היוצר לכתובת המייל – einat_m@modiin.muni.il.

פורים 2021 משאיות של שמחה במקום עדלאידע מסורתית

ביום שישי 26.2 וביום ראשון 28.2, יעברו ברחבי העיר משאיות של שמחה, עם מוזיקה מקפיצה, ליצנים, להטוטנים ותזמורות רחוב. תהלוכת המשאיות תתחיל בשעה 10:00 וצפויה להסתיים בסביבות השעה 14:00. הן יעברו השכונות הבאות: מכבים, רעות, הפרחים, משואה, הנחלים, ציפורים ונופים.  ביום ראשון 28.2 התהלוכה תצא מהשעה 10:00 ועד 14:00 בשכונות הבאות: הכרמים, המגינים, השבטים, הנביאים, אבני חן ומוריה.. בעירייה מדגישים כי חל איסור על התקהלויות ברחוב.

אירוע פורים תזמורות רחוב מארש דונדרמה. צילום: יח"צ

מסיבת פורים בזום

במוצ"ש 27.2, תתקיים מסיבת פורים בזום המיועדת לקהל הצעיר יותר – בני ובנות הנוער בעיר, עם מיטב אמני הסטנד אפ: אמירם טובים, יוסי פנסו ואוהד מימרן. בשעה 19:30 לתלמידי כיתות ז'-ט', ללא תשלום.  קישור לזום יתפרסם בקרוב באתר העירייה.

פעילות ברשת בכך ימי החג

אירוע נוסף שיערך במשך ארבעה ימים מיום 25.2 ועד 28.2, הוא "חפש אותי". העיר מתחפשת באתרים שונים בכל שכונות העיר, בתפאורות ופסלים צבעוניים של דמויות כמו בלרינות, שחקני כדורגל, מפורסמים ועוד. ליד כל אתר כזה יוצב שלט "חפש אותי". תושבים שימצאו את האתרים, יוכלו להצטלם שם עם התיוג #חפש_אותי, או תיוג באינסטגרם העירוני @modiin.city.

Share your love
Facebook
Twitter