סטודיו פילאטיס מכשירים גרין פילאטיס

סטודיו פילאטיס מכשירים, Green Pilates, מגיע למרכז העיר

סטודיו פילאטיס מכשירים הגדול באזור, Green Pilates,  מגיע לחדר הכושר Icon במרכז העיר החדש. לאחר הסגר ייפתח הסטודיו השלישי במרחב ייעודי בתוך חדר הכושר אייקון.

לפני חמש שנים, אתי ניניו, תושבת העיר מודיעין מאז שנת 2009, פתחה את סטודיו המכשירים הראשון שלה ברעות. ניניו התחילה עם שלוש מיטות פילאטיס, שהפכו לשבע עם הגידול בביקוש. קצת לפני שהקורונה הגיעה לחיינו הסטודיו עבר מתיחת פנים והרחבה. מיד עם החזרה לפעילות אחרי הסגר הראשון, בתקופה בה הביקוש והצורך בספורט איכותי ויעיל עלה, נפתח במתחם ברעות סטודיו שני לפילאטיס מכשירים.

סטודיו פילאטיס מכשירים גרין פילאטיס
סטודיו פילאטיס מכשירים גרין פילאטיס. צילום: יוסי וונש

גרין פילאטיס – מהחלוצים בתחום בעיר מודיעין

לכבוד סוף הסגר הנוכחי, במציאות בה הציבור משתוקק לפעילות גופנית מחזקת, מדוייקת, מותחת, מחטבת ומקלה מכאבים, יפתח סטודיו נוסף. הסטודיו השלישי יפתח בתוך ליבה החדש של העיר מודיעין, בתוך חדר הכושר אייקון.

בסטודיו גרין פילאטיס מתקיימים בשגרה מגוון רחב של שיעורי פילאטיס מכשירים. השיעורים מתנהלים במתודיקה מקצועית מובנית המאפשרת לכל מתעמל להתקדם ע"פ הקצב שלו. במערכת השעות קיימים שיעורי בוקר צהרים וערב לנוחות הלקוחות.  השיעורים מועברים ע"י אתי ניניו וצוות מדריכות מקצועיות ואדיבות. השיעורים מתקיימים בקבוצות קטנות של שישה עד שמונה מתאמנים.

שיטת האימון בסטודיו משלבת עבודה עם אביזרים המותאמים למתודיקת האימון ולמיטת הפילאטיס הייחודית. היא כוללת את כל האביזרים הנלווים למיטה בשילוב התנגדות קפיצים ברמות שונות.

שיטה מאד אפקטיבית העובדת על כל מערכות השרירים בדגש על שרירי הליבה והארכת השרירים.

פילאטיס מכשירים הוא אימון הנערך באמצעות מיטת פילאטיס אותה פיתח ממציא השיטה, ג'וזף פילאטיס, באמצע המאה שעברה. האימון עובד על יציבה נכונה, חיטוב הגוף וחיזוק כל שרירי הגוף תוך כדי הארכתם. שיטת אימון זו מומלצת על ידי אורטופדים, פיזיוטרפיסטים ורופאי משפחה. היא ידועה כמשפרת את התפקוד היומיומי, מקלה ואף מעלימה כאבי גב וכאבי שרירים.

הטכניקה הייחודית של פילאטיס מכשירים היא השילוב המושלם בין תירגול פיזי ודינמי של כל קבוצות השרירים בגוף לבין  עקרונות השיטה – פיתוח מודעות, ריכוז, שליטה, דיוק ונשימה. שילוב זה הפך את פילאטיס המכשירים לשיטת אימון פופולרית מאוד בקרב הקהילה גם בעבור מי שלא רגיל לעסוק בספורט.

בגלל הביקוש הרב הצפוי עם סיום הסגר , ממליצה ניניו להירשם עוד היום בהרשמה מוקדמת ולשריין מקומות בלוח השיעורים של הסטודיו. ניתן לשלב בין שיעורים בסטודיו ברעות הכולל שני חדרי מכשירים לסטודיו החדש במרכז העיר.

הסטודיו פועל בקפדנות תחת הנחיות התו הסגול.

לאתר הסטודיו:  https://green-pilates.co.il/

טלפון:  052-3858548/ 052-3634598

 

Share your love
Facebook
Twitter