פסטיבל צלילי סתיו

פסטיבל צלילי סתיו במתכונת אחרת

פסטיבל צלילי סתיו יערך השנה במתכונת מעט שנה מהרגיל. בסוף השבוע הקרוב 19.11.20 – 21.11.20 התקיימו תוכנית מוזיקלית מגוונת בהתאם להנחיות משרד הבריאות. במסגרת הפסטיבל הרכבים מוזיקליים יסתובבו בשכונות העיר ובמרכזים המסחריים. 

נגיף הקורנה לא יהרוס את פסטיבל צלילי סתיו אלא רק ישנה אותו מעט. ההקלות והחזרה לשגרה הובילו את העירייה להפיק את הפסטיבל השנתי, אך במתכונת מעט שונה. שלא כמו בשנים קודמות, השנה הרכבים מוזיקליים שיסתובבו ברחובות ובשכונות העיר. התושבים יוכלו להיחשף אליהם ממרפסת ביתם. בנוסף, יתקיימו הופעות במרכזים המסחריים ובמוקדים בעיר יוקמו במות להופעות. ההרכבים מייצגים עושר מוסיקלי שצפוי לסחוף את התושבים, החל מילדים קטנים ועד מבוגרים שייהנו מהסגנונות הרבים ויתחברו לכדי חגיגה צבעונית ושמחה במיוחד.

הפסטיבל יערך בימים חמישי 19.11.20, שישי 20.11.20, מוצ"ש 21.11.20, עם תוכנית מוזיקלית מגוונת עד הוא תכנית מוזיקלית עשירה ככל הניתן, שאינה יוצרת התקהלות רבה, בהתאם להנחיות משרד הבריאות.

ביום חמישי 19.11.20 יופיעו 12 הרכבים מוסיקליים מיוחדים במרכזים המסחריים השונים, להנאת התושבים בין השעות 16:00 עד 19:00. כך למשל, בקניון עזריאלי, יופיע ההרכב "סמבדודס", עם מוסיקה ברזילאית ידועה ואנרגטית.

מאירים את העיר

חיים ביבס, ראש העיר מסביר למה לא ויתר על קיום הפסטיבל: "גם השנה נחגוג את פסטיבל צלילי סתיו האהוב, במתכונת אומנם קצת שונה בצל הקורונה, אך עם הרבה מוסיקה טובה ושמחה אשר מאפיינות את הפסטיבל. התרבות ללא ספק היא חלק מהותי מחיינו ואני שמח על כך שאנו מצליחים להאיר את העיר בתרבות לנפש שכה חסרה לנו בימים אלו. אני מזמין את התושבים והתושבות ליהנות איתנו תוך תמיכה בעסקים המקומיים בעירנו במרכזים המסחריים. כמובן, תוך הקפדה על ההנחיות על מנת שנוכל להמשיך לקיים תרבות בעיר ולחיות בשגרה איכותית וטובה בצד הקורונה".

הופעות ברחובות ובמרכזים המסחריים

במודיעין סנטר, יופיעו הרכב העבריים מדימונה עם גרוב מרענן ללהיטים ידועים, במוריה סנטר יופיעו ההרכב "ספיצ'לס" במופע בניחוח שנות ה-20 עם כלים מיוחדים של בנג'ו וקרש כביסה, בקייזר סנטר תופיע רביעייה קאמרית עם יצירות קלאסיות ועוד הרכבים רבים וטובים.

בימים שישי ושבת, יתקיימו מופעים במספר מוקדים: תהלוכות של הרכבים מוזיקליים ותזמורות רחוב בשכונות העיר. התזמורת הסימפונית רעננה במיטב היצירות הקלאסיות וקלאסיקות ישראליות, תזמורת כלייזמר ישראלית, הרכב מוסיקלי בלקני קצבי, תזמורת בסגנון ניו אורלינס והרכב כלי נשיפה.

הופעות גם המרכז העיר

בשדרת מרכז העיר ברחוב דם המכבים, ינגן הפסנתרן דימיטרי נייטר שינעים להולכים ושבים בשדרה, מיטב יצירות קלאסיות מוכרות בפסנתר הרחוב שהוצב השבוע, ביוזמת פרויקט "פסנתר רחוב" של מפעל הפיס.

ביום שישי, יתקיימו מספר מופעים על גגות העיר: מרכז הצעירים "יודה" בעמק האלה. המרפסת של בית הכנסת "אדיר במרום". על גג בית הספר "ענבלים" בשכונת הציפורים.

אנו מזכירים שחל איסור על התקהלות במופעים ותופעל אכיפה מוגברת בימי הפסטיבל. לטובת התושבים, חלק מן המופעים ישודרו בשידור חי בפייסבוק העירייה.

לחצו כאן לתוכנית המלאה של פסטיבל צלילי סתיו

Share your love
Facebook
Twitter