צימרים ברמת הגולן

צימרים ברמת הגולן – לנפוש כמו שצריך

רוצים לצאת לחופשה מבלי לחשוב על כלום? צימרים ברמת הגולן מציעים לכם חופשה על רמה.

צימרים ברמת הגולן – לנפוש כמו שצריך

אז מהי חופשה אמיתית בשבילכם? רבים יגידו שזה הזמן שבו אתם לא צריכים לחשוב על כלום מלבד באיזו פעילות מהנה תעסקו היום. אבל האם זה מה שקורה באמת בחופשות שלכם? לא פעם ולא פעמיים קורה שאתם צריכים לסדר כל כך הרבה דברים לפני החופשה: להזמין חדרים במלון, לחפש רשימה של אטרקציות אחרת היום שלכם פשוט יהיה ריק או למצוא מסעדה מספקת את הדעת. עד מהרה אתם מגלים כי החופשה שלכם הופכת לשורה ארוכה של סידורים שאין להם סוף. טוב שצימרים ברמת הגולן מציעים לכם חופשה אחרת.

צימרים ברמה אחרת

כאשר אתם בוחרים לנפוש בתוך צימרים ברמת הגולן, אתם שואלים את עצמכם מדוע לא חשבתם על זה מקודם. כי רק בצימרים אתם יכולים באמת לנוח כמו שצריך. רוצים לדעת למה? בואו נראה:

  1. האווירה הפסטורלית.

לא צריך להסביר הרבה על האווירה המשכרת והמרגיעה של רמת הגולן. כרי הדשא, העצים הירוקים, היקבים, השקט והשמים התכולים – כל אלה הם תפאורה נהדרת לחופשה מרגיעה באמת. הרחק מרעשים עירוניים שונים כמו צעקות שכנים או טרטורים של כלי תחבורה, אתם יכולים סוף כל סוף להאזין לציוץ הציפורים ולאוושת הרוח. אז לא פלא שיש כאלה שבאים לרמת הגולן בשביל הנוף.

  1. הפרטיות.

פרטיות היא שם המשחק של הצימר. אם במקומות אירוח אחרים אתם צריכים לחלוק את הבריכה או חדר האוכל עם נופשים אחרים, בצימר הכול שייך לכם. אז אתם יכולים להתעורר בבוקר בחדר המרווח, להתקלח, להכין כוס קפה או תה במטבח, לצאת אל הגינה ולהתרווח על פינות הישיבה.

  1. לא צריך לתכנן מראש מה לעשות.

כאמור, פעמים רבות כאשר מתכננים טיול, צריך לתכנן מה לעשות בכל יום ויום ולברר לגבי אטרקציות. אבל אם אתם נמצאים בצימר, יש לכם שפע של אטרקציות בו במקום: מתחם ספא עם סאונה וג'קוזי, בריכה גדולה, שולחנות משחק, ערכה להכנת מנגל, מערכת קריוקי ועוד. אתם גם יכולים להתעניין באטרקציות הקיימות באזור, דוגמת מסלולי הליכה או טיולי ג'יפים. אבל גם אם האטרקציות האלה לא יוצאות אל הפועל, אתם עדיין יכולים להישאר בצימר וליהנות מכל מה שהוא מציע.

  1. לאכול כמו שאתם רגילים.

חטפתם הרעלת קיבה באוכל שבאכסנייה האחרונה שבה הייתם? בצימר זה לא צריך לקרות, כי יש בו מטבח פרטי שבו תוכלו להכין את האוכל בכוחות עצמכם. כל שיש לעשות הוא ללכת לסופר ולקנות את כל המצרכים הדרושים כדי להכין מטעמים.

צימר בהתאמה אישית

ראינו כמה יתרונות בולטים שיש לצימרים ברמת הגולן. אבל זה עוד לא הכול. בזכות אתר צימר R אתם יכולים לדעת בוודאות מה יש בכל צימר ולראות אם הוא מתאים לדרישות שלכם. מלבד התמונות האיכותיות הממחישות לכם את הצימר, תוכלו גם לראות אם בחדרי השינה קיים מזרן אורטופדי לשמירה על בריאות הגב או אם ישנן מיטות ילדים. מעבר לכך, אם אתם שומרי מסורת ומתכננים לצאת לחופשה לקראת שבת, תוכלו לוודא אם במקום נמצאת פלטת שבת, מים ובית כנסת הקרוב לצימר. ככל שתדעו יותר פרטים מראש, כך תוכלו להזמין את הצימר המתאים לכם ביותר ולצאת לחופשה המושלמת.

צימרים ברמת הגולן
קרדיט צילום: ארנולד בר
צימרים ברמת הגולן
קרדיט צילום: ארנולד בר
Share your love
Facebook
Twitter