רישוי עסקים במודיעין

רישוי עסקים מודיעין- בקשה לרשיון עסק

רישוי עסקים במודיעין עובר שדרוג רציני וניתן יהיה להגיש בקשה לרשיון עסק גם באופן מקוון. כל זה קורה במסגרת התכנית העירונית להפיכת של מודיעין ל"עיר חכמה".


החל מחודש ינואר 2021, יכולים בעלי עסקים במודיעין הנדרשים לרישוי, לעשות זאת באופן מקוון. כל זאת ביעילות באמצעות מערכת רישוי עסקים מקוונת אחת. מערכת המרכזת באופן ידידותי ונוח את כל המסמכים שיש למלא.

עד היום, בקשה לרישוי עסקים מודיעין במטרה להוציא לרישיון עסק הייתה כרוכה בהגעה למשרדי הרישוי בשעות קבלת הקהל. הבקשה כללה בדיקת מסמכים רבים, ריבוי פגישות עם אדריכלים ועוד. בעירייה מאמינים כי השירות המקוון, ייחסכו זמני המתנה ארוכים ומיותרים. בנוסף, ניתן להגיש את הבקשה בכל שעות היממה ללא תלות בשעות הפעילות של משרדי רישוי עסקים. בעירייה מדגישים כי בעל העסק יהיה מעורב בכל התהליך ובכל שלבי הבקשה.

 

איזה עסקים צריכים רשיון עסק?

עסקים רבים מחייבים רשיון עסק : מסעדות, מוסכים, מספרות ואולמות אירועים בעוד. הרשימה המלאה לחץ כאן. בעלי עסק אלו וכל מי שזקוק לרישיון יוכלו להגיש את הבקשה לרישיון עסק בתהליך רישוי מקוון. בעל העסק יעלה את כל המסמכים הנדרשים לבקשה. צוות הרישוי מקבל את הבקשה ומבצע בדיקה. אם יש השלמות או חוסרים, בעל העסק מקבל הודעה להשלמות. אם הבקשה הוגשה כנדרש, ניתן להתחיל בהליך רישוי תקין עד להנפקת רישיון.

לחצו כאן למערכת רישוי עסקים מקוונת

לשאלות נוספות על אופן הרישום, ניתן לפנות מחלקת רישוי עסקים באמצעות הטלפון 08-9726203, 08-9726155 .

ניתן לקבל ליווי והדרכה בפגישה פרונטאלית. יש לתאם עם רכזת הרישוי sigalm_@modiin.muni.il

Share your love
Facebook
Twitter