אתרים

10 טיפים לכתיבת תוכן לקידום אתרים

יש לא מעט דברים חשובים כשזה מגיע לקידום אתרים, אין ספק כי תוכן הוא אחד הדברים החשובים והמשפיע ביותר.הבאנו לכם כמה טיפים שיעזרו לכם לכתוב תוכן שגם הגולשים שלכם יהנו ממנו, גם מנועי החיפוש וכמובן גם אתם תהנו ממנו שיהיו לכם יותר המרות.

ישנן מספר דרכים שונות שניתן למצוא אתכם בתוצאות מנוע החיפוש כאשר אנשים מחפשים תוכן מקצועי לקידום אתרים. תוצאות קידום אתרים אורגני נוצרות בגלל שהאתר שלכם מכיל תוכן רלוונטי ומנוע החיפוש מסוגל לקבוע את איכותו. דרושות מספר אסטרטגיות שונות כדי להבחין בה באופן אורגני, אך בעזרת הטיפים שהבאנו לכם תוכל להבחין באתר שלכם ולשמור אותו בתוצאות החיפוש.

1) קבלו קישורים מאתרים אחרים ותארו את האתר שלכם בטקסט העוגן. אם יש לכם אתר בנושא בריאות אז הקישור לאתר שלכם צריך להיות "כתובת האתר או אנקור לביטוי אותו רוצים לקדם לא "לחץ כאן" או "בית", כמובן חשוב לשלב בצורה נכונה את תמהיל הקישורים וטקסט העוגן.

2) השתמשו בכמויות גדולות של קישורים נכנסים באיכות גבוהה. קישורים נכנסים הם קישורים מאתרים אחרים המופנים לאתר שלכם. ככל שיש לכם יותר קישורים האתר מופיע במנועי החיפוש גבוה יותר.

3) ציינו את היתרונות של המוצרים שלכם בתיאור הדף, לא מזווית אלא פשוט ציינו מה המוצר שלכם עושה. אתם יכולים לקבל הרבה תנועה רק מזה וזה לא יעלה לכם דבר.

4) בתוכן שלכם בדף ציינו פעם אחת את מילת המפתח העיקרית שלכם. אפילו כלי ה- SEO הטובים ביותר יגידו לכם שהצגת מילת המפתח שלכם מספר פעמים בדף האינטרנט שלכם לא תעזור לדירוג גבוה במנועי החיפוש. למעשה זה עשוי לפעול נגדכם!

5) השתמשו בקישורים מתוך דפי האתר שלכם ובדקו את ההתאמה שלהם למנועי החיפוש. לחצו באמצעות לחצן העכבר הימני על כל דף באתר שלך ובחרו "הצג את מקור הדף" ואז תראו אם ​​יש להם את מילות המפתח העיקריות שלהן בתג הכותרת או בתג התיאור. אלה מוכרים על ידי מנועי החיפוש ומתייחסים אליהם כגורם שבו אתם מופיע בדירוג.

6) הימנעו משיום שם הדף הראשי שלכם כמילות המפתח שבהן אתם משתמשים. זה ידוע בשם מילות עבירה! אם אתם משתמשים בתמונות לשם הדף הראשי שלכם או בתמונה אתם משתמשים בתגית alt. עם אתרי אירוח תמונות זה תג alt גם משמש פונקציה על ידי שימוש בתור תג alt בפני עצמו.

7) שמרו את התוכן שלכם בדומיין אחד. מנועי החיפוש הטובים ביותר עדיין שמים לב לגיל הדומיין ולקישורים לאתרים גדולים יותר.

8) עדכנו את האתר שלכם באופן קבוע. בדיוק כמו הגזע האנושי אסטרטגיות ומגמות משתנות מעת לעת אך היו סמוכים ובטוחים שאם יש לכם אתר ואתם משקעים בתוכן, אז בוודאות ימצאו אתכם.

9) אל תלכו על מילות מפתח גרועות. המפתח לאופטימיזציה של מילות מפתח הוא להשתמש באלה שמחפשים הרבה אך אינם תחרותיים כמו מילות מפתח תחרותיות אלה. לדוגמה – מועדוני גולף יכולים להיות עסק גדול, אך המילה "גולף" היא תחרותית ביותר ולכן יידרשו משאבים רבים כדי להגיע לראש העמוד של  Google.

10) אל תגרמו לאתר להיראות כמו קריקטורה משעשעת. אנשים לא רוצים שיגרמו להם לגלול למעלה ולמטה בדף שלכם רק כדי להגיע לדברים הטובים! פעולה זו תגרום להם ללחוץ משם ולעזוב עוד לפני שהם מגיעים לתוכן שהם מחפשים. זרימת התוכן שלכם צריכה להיות כמו סקריפט, אם שלא כתוב כמו אחד.

אתרים
צילום: FREEPIK
Share your love
Facebook
Twitter