האגף לשירותים חברתיים

האגף לשירותים חברתיים ממודיעין לרעננה

ביוזמת המשנה לראש עיריית מודיעין ומחזיק תיק השירותים החברתיים, עמיעד טאוב יצאו עובדי האגף לשירותים חברתיים לסיור וסיעור מוחות עם האגף המקביל ברעננה, כחלק מתוכנית שנתית של הכשרות והעצמה של האגף.

ביום שלישי האחרון יצאו עובדי האגף לשירותים חברתיים לביקור לימודי את עמיתיהם מהעיר רעננה. את הביקור יזם המשנה לראש העיר ומחזיק תיק השירותים החברתיים, עמיעד טאוב. העובדים בהובלת מנהל האגף. יעקב אלמוג החלו את הביקור  במרכז “בכל אופן רוכבים” הממוקם בפארק רעננה. מרכז זה הינו מרכז רכיבה על אופנים לאנשים עם צרכים מיוחדים. בהנחיית מדריכי רכיבה ועשרות מתנדבים המלווים אותם.

סיור בגן ריחות וצלילים

לאחר שקיבלו הסבר על המקום קיימו האורחים והמארחים דיונים של “שולחנות עגולים” וסיור בגן ריחות וצלילים, אשר הוקם ותוכנן מתחילתו ועד סופו תוך חשיבה על אירוח מבקרים עם לקויות. הגן מורכב משני חלקים: חלקו הראשון בנוי כעין אדנית תבלינים ארוכה בגובה המותאם לבעלי כיסאות גלגלים עם שילוט מונגש המפרט על כל תבלין ואילו חלקו השני מורכב מפסלים היוצרים צלילים על ידי הרוח או על ידי הקשה.

לאחר המפגש סוכם על הובלה משותפת של פרויקטים חברתיים ועל סיור של עובדי האגף מרעננה במודיעין מכבים רעות.

המשנה לראש העיר, עמיעד טאוב: “זוהי סנונית ראשונה של תהליך המיתוג ההעצמה והכשרה של האגף. אני מאמין גדול בחשיבות הלימוד, סיעורי המוחות ושיתופי הפעולה ובמסגרת התהליך עובדי האגף ימשיכו במפגשים עם אגפים מקבילים, ישתתפו בימי עיון, יקבלו הכשרות מקצועיות וירכשו ידע רב על מנת לתת מענה מקצועי המבוסס על תודעת שרות גבוהה לכל לקוחות האגף. בדרך להפיכתנו לספינת הדגל החברתית של הרשויות המקומיות בארץ.”

מנהל האגף לשירותים חברתיים, יעקב אלמוג: “סיעור מוחות ולמידת עמיתים הם כלי מצוין להעצמה ושיפור עבודת האגף. אני מודה לכל השותפים שהפכו את יום הלמידה ליום משמעותי ובעל ערך לעובדות האגף.”

Share your love
Facebook
Twitter