הומלס פלייס מודיעין

הולמס פלייס מודיעין זכה לביקור מכובד

הולמס פלייס מודיעין זכה לביקור מיוחד ומכובד של ראש הממשלה בנימין נתניהו, קנצלר אוסטריה סבסטיאן קורץ וראש ממשלת דנמרק מדה פרדריקסן. השלושה ביקרו במכון כושר העירוני ועמדו מקרוב על ניהול שגרת הקורונה בישראל על פי מודל התו הירוק.

עולם הספורט העירוני לא חש שיזכה לביקור המשלוש של ראש הממשלה בנימין נתניהו, קנצלר אוסטריה סבסטיאן קורץ וראש ממשלת דנמרק מדה פרדריקסן. השלושה הגיעו לסניף הולמס פלייס המקומי ובחנו את שיטות העבודה לאור החזרה לשגרה והפעלת חדרי הכושר.

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר בביקור "רבים מהאנשים פה כבר עשו חיסון שני. אנו מגיעים למצב בו נסיים לחסן את האוכלוסייה הבוגרת מעל גיל 50, שבה היו כמעט 100% מהחולים הקשים ומקרי המוות. ראשית כדי להוריד את העומס על בתי החולים, יש לחסן את האנשים המבוגרים יותר. בעוד כארבעה-חמישה שבועות, נסיים לחסן את כל בני ה-50 ומעלה. תוך שמונה שבועות, נסיים לחסן את כל האנשים בישראל שהם בני 16 ומעלה, פרט לאותם אנשים שלא מוכנים להתחסן בשום מחיר".

המאמנים עדיין חייבים לעטות מסכות

ראש הממשלה המשייך: "המסלול שאנו מובילים כעת וזה מה שאתם רואים כאן בחדר הכושר הזה, הוא הדרכון הירוק שמשמעותו היא שלא מחכים עד שכולם יתחסנו, אלא פותחים למעשה את הכלכלה והמדינה עם הדרכון הירוק ובמקביל מתקדמים עם החיסונים. זה מה שניתן לראות בישראל. אני חושב שניאלץ לעטות מסכות למשך זמן. אנו לא יודעים לגבי המוטציות, יש וריאנטים שונים. אני חושב שעלינו להמשיך, עדיף להיות זהירים. אנשים יהיו יותר נכונים לעטות מסיכות אם הם ירגישו שהם חוזרים לחיים. זה מחיר קטן לשלם".

הומלס פלייס מודיעין
צילום: רועי אברהם

סניף הולמס פלייס מודיעין הוא אחד הסניפים הראשונים ברשת וכולל בריכת שחיה, חדר כושר ועשרות שיעורי סטודיו לעיצוב, יוגה, פילטיס ועוד.

Share your love
Facebook
Twitter