הפארקים הכי טובים במודיעין. אם יש דבר שהעיר מודיעין התברכה בו הוא שפע של פארקים ציבורים בכל פינה. אז מהם הפארקים הכי שווים בעיר ומה הסיפור מאחורי הפארק.

העיר מודיעין ידועה בפארקים המרשמים שלה. עוד בתכנון העיר המקורית תוכננו השטחים הציבורים ובתוכם הפארקים בייחודיים. פארקים במודיעין מותאמים למגוון רחב של גילאים, עם רעיונות מקוריים והרבה מתקנים ייחודיים.

רשימת הפארקים הכי שווים במודיעין

פארק הגיבורים (הפארק הנגיש) – עמק האלה, מול בית 15

אחרי הרבה שנים בהם עלה צורך בפארק נגיש נפתח בשנת 2018 פארק נגיש המותאם למגוון רחב של קהלים. הפארק ממוקם מרחב הציבורי בתחילת רחוב עמק האלה בצמוד לבית סחלבים. הוא משתרע על פני 2 דונם ובו 12 מתקני שעשועים, בעלי תו תקן נגישות לילדים עם מוגבלות פיזית או על כסאות גלגלים. במקום נדנדות, מגלשות וגשר וכן "עץ משאלות", המהווה פסל דמוי עץ, עליו יוכלו הילדים לתלות את משאלותיהם האישיות. בצמוד לפארק ישנה גינת כלבים.

הפארקים הכי שווים במודיעין

גן הוורדים שדרות מנחם בגין פינת שדרות החשמונאים (מול פארק האקסטרים)

לא רק בירושלים יש גן ורדים. גם לנו בעיר מודיעין יש גן מיוחד המשתרע על פני דונם אחד, ובו ממגוון גדול ויפהפה של וורדים ריחניים, בעלי פריחה עזה ומרהיבה. סה"כ יש בגן 15 מינים שונים ויד כל זן מוצב שלט מעוצב המתאר את מינו ואפיונו של כל ורד

בגן ניתן ליהנות מטיול על שבילים מרוצפים ונוחים להליכה, ספסלים עם הצללות, ברזיות מים ובקצה הגן, מדשאה ועצי דקל.

הפארקים הכי טובים במודיעין
צילום: אתר עיריית מודיעין

פארק "המבוך" (שדרות מנחם בגין 64 עד 70)

לאורך שדרת מנחם בגין נבנו עשרות פארקים שונים וכולל  רצועות ירוקות, שבילי אופניים, שבילי הליכה, פינות ישיבה, מדשאות, ברזיות, הצללה, גינות נוי מרהיבות, ומתקני משחק ושעשוע לילדים על פי נושאים.

מתקן מיוחד  הוא המבוך עשוי בטון ומצופה בטיח צבעוני מיוחד. שטחו של המבוך הענק הינו יותר מדונם והוא מהווה אטרקציה ייחודית ראשונה מסוגה בעיר בצורת הבילוי בפארקים. בלב המבוך הייחודי הוקם מתקן "מזלות" אשר כולל את מזלות גרמי השמיים.

פארק המבוך מודיעין
צילום: אתר עיריית מודיעין

פארק עמק איילון עמק איילון (מול בית מספר 1 ו-14), בין מודיעין סנטר לביה"ס היובל

אחד הפארקים הוותיקים בעיר שלאחרונה עבר שדרוג ושיפוץ. הפארק רחב ידיים עם שבילי הליכה, פינות מוצלות, ספסלי ישיבה, ברזיות ועצי נוי. הפארק כולל 3 מתחמים: בקצה המזרחי בקרבת המרכז המסחרי- מתקני כושר בטבע ומתחם חדש לפעוטות הכולל נדנדה ייחודית להורה וילד, נדנדות לפעוטות וקרוסלה לפעוטות.

במרכז הפארק מתקן עץ גדול המיועד לילדים בוגרים יותר וכולל 14 מגדלים, גשרים מתנדנדים, מגלשות ועוד. בקצה המערבי מול בי"ס היובל מגרש גלגיליות לילדים צעירים וכן ציר נדנדות ונדנדת "סוס" חבלים.

טיילת חוט השני  מרחוב עמק זבולון 3 פינת רחוב שני או מהצד הדרומי בסמוך לרחוב שני 49 במפגשו עם טיילת רחוב יהודה המכבי.

הטיילת המקסימה צופה על פארק ענבה וערוץ נחל ענבה מדרום. היא נמצאת במקביל לרחוב שני וצופה לפארק ענבה

ההליכה לאורך הטיילת מזמנת נוף יפיפה של פארק ענבה ולאורכה מעט מתקני משחק קטנים, שולחנות ועליהן דוגמאות משחקי שש-בש ושחמט, ברזיות ועצי נוי.

פארק ענבה- הפארק העירוני הגדול בעיר

פארק ענבה מתחיל כפארק עירוני הכולל מדשאות, מתקנים מעולים ומגוונים ואגם מלאכותי, גינת כלבים ועוד. במשך השביל עד למטה מגלים קילומטרים של שביל טיול ורכיבת שטח, בוסתנים ומתקני שתיה.

החלק המרכזי כולל אמפי תיאטרון להופעות עם כ-1000 מקומות ישיבה, בוסתן, אגם מלאכותי בשטח של כ– 14,000 מ"ר המיועד לנוי, שטחי משחק, מתקני משחק, מזרקות, שבילי הליכה ורכיבת אופניים, פסלי דינוזאורים, ברזיות, שירותים ציבוריים ועוד.

פארק ענבה קרוי על שם נחל ענבה. ניתן להיכנס לשביל הטבעי דרך שכונות הציפורים, שכונת נופים ושכונת אבני החן ובעתיד גם דרך שכונת מורשת.

"הפארקים

פארק המשפחה גינת עמק זבולון 4, סמוך לבריכה העירונית

הפארק הוא חלק ממתחם מרכז הספורט העירוני  בפארק פינות ישיבה ייחודיות העשויות בטון צבעוני ונראות כמו ספות, חורשת עצים, שולחנות פיקניק, מגרש קט רגל וגינת משחקים עם מתקני משחק שונים כמו נדנדות, קרוסלה, מתקן חבלים ומגלשה. בצמוד לפארק ישנה גינת כלבים.

הפארק שלצערנו סובל מהזנחה אבל הייחודיות שלו מכניסה אותו לרשימה.

פארק חטיבת יפתח תחילת עמק דותן מדרך יאיר פרג ועד ביה"ס אופק

הפארק השוכן למרגלות גבעת התיתורה נקרא על שם חטיבת יפתח שבזכות לחימתה במבצע "דני" במלחמת העצמאות התאפשרה הקמת העיר מודיעין. הפארק כולל מדשאה רחבת ידיים, עצים, צמחייה, פינות ישיבה, שבילי הליכה, מתקני ספורט וכושר, פרגולת עץ מוצלת עם ספסלי ישיבה.

פארק עמק החולה

שד' עמק החולה הוותיקה  היא אחת שדרות היפות העיר. לאורך כל השדרה, משדאות רחוב, שבילי אופניים, מתקנים נחמדים והרבה צל.

בתחילת השדרה ישנו פארק וותיק הכולל חורשת עצים, שביל הליכה מרוצף, מדשאות, ספסלי ישיבה, שביל אופניים, מתקני ספורט – חדר כושר בטבע, מגרשי פטאנק.

אם ממשיכים בשדרה אל מאחורי בית ספר דורות מגיעים לפארק המכונה גם הפארק הקסום. הפארק כולל: מדשאה רחבת ידיים, עצים נותני צל, ספסלים, שביל אופניים. מתקן מגלשות לילדים.

המשך הרחוב בהצטלבות לרחוב עמק יזרעאל נמצא פארק הדגים המוכר כאזור ההופעות והאירועים העירוני.

לקראת סוף הרחוב נמצא פארק נוסף הכולל מתקנים, רחבת ירידים, ספסלי ישיבה, שולחנות פיקניק, מדשאות, עצים נותני צל, אמפי קטן. אתר חשוב נוסף שיש במקום הוא עץ המוצצים.

הפארקים הכי שווים במודיעין

פארק החרגול. עמק בית שאן מול בית מס' 24

פסל חרגול ענק המשמש כמתקן שעשועים. הוא מצופה פסיפס וכולל מגלשות מאתגרות, סולמות וחבלים. ילדים רבים גילאים בוגרים יותר מוצאים הרבה עיניין במתקן וניתן להמציא רעיונות רבים למשחקים.

את הפסל יצר האומן רוסלן סרגייב

פארק החרגול הפארקים הכי שווים במודיעין

סקייט פארק מודיעין שדרות מנחם בגין פינת שדרות החשמונאים

פארק האקסטרים הגדול בישראל  המשתרע על שטח של 2,600 מ"ר. הפארק משולב לגולשי סקייטבורד (סקייטרים) ולרוכבי אופני BMX בייקרים. מסביב לשטח הרכיבה ישנם מגרשי ספורט, מדשאות ואף מגרש כדורעף חופים.

פארק פלאי עולם מול רח' לוי 3, סמוך לפארק השכנות

בפארק ארבעה מתקנים מיוחדים שמשמשים גם כפסלים סביבתיים וגם כמתקני משחק מיוחדים המיועדים לילדים בגיל שלוש ומעלה. מתקני המשחק פוסלו על ידי האמן גיל שדה, והם עשויי בטון ובגדלים מרשימים.

"החומה הסינית" שאורכה כ-3.5 מטרים ובה קירות טיפוס, מגלשות, מבוכים וגשרי חבלים.

"סטונהנג'" שגבוהו כ-3.5 מטר המדמה את הפלא הקיים בבריטניה ובו נדנדות, קירות טיפוס ומגלשה.

"הפירמידות במצרים" ממנו יוצאות מגלשות

"הראשים" המדמה את שלושה ראשי הענק מאיי הפסחא – ניתן לשחק בתוך הראשים בהם עמדות קול ושמע שהילדים יוכלו לדבר אחד עם השני מהראשים השונים.

פארק פלאי עולם
צילום: אתר עיריית מודיעין

פארק יערות ישראל רחוב יערות ישראל

הפארק שאורכו כ-650 מטר משקיף על שד' יצחק רבין (כביש 431) וגבעת שר.  הפארק כולל מספר מתחמי משחק לילדים בגילאים שונים. מתחם רכיבה ל"בימבות" עם מפת העיר, מתקני כושר, מרבדי דשא, ברזיות, תאורה, שולחנות פיקניק ושולחנות משחק.

בנוסף מגרש כדורגל ושולחנות למשחק טניס שולחן.

מרכז לב רעות- מרכז המסחרי לב רעות בשדרות העומרים

הפארק משתרע על שטח של כ-1000 מטר וכולל נדנדות, ערסלים, מתקני נגינה, מתקן משולב, משטחי דשא, פינות ישיבה והצללה.

בכל שישי מתקיים במקום שוק איכרים איכותי עם מגוון מוצרים טריים הנרכשים ונמכרים רק ביריד על בסיס שבועי.

שוק איכרים
שוק איכרים ברעות

פארק על האש במרכז עינב – הפארק בשדרות המקצועות פינת שדרות החמאם

זהו הפארק היחיד בעיר בו מותר לעשות מנגלים. את המנגל מותר לעשות בעמדות המותרות שהותקנו במקום עם שולחנות פיקניק וספסלי ישיבה.

עוד בפארק, מדשאה, עצים, הצללה, מתקני משחק לילדים, נדנדות. חדר כושר בטבע מגודר עם מתקני ספורט.

בפארק פינת פיקניק נגישה. במקום שולחנות המותאמים לכיסאות גלגלים וחניית נכים.

הפארקים הכי שווים במודיעין

Share your love
Facebook
Twitter